Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.10.2018, 15:06

Škoda ruší logo na zadných dverách nových modelov

Nahradí ho nápis.

Škoda ruší logo na zadných dverách nových modelov
Zdroj: Škoda

Škoda predstavila nový model  kompaktného vozidla - ŠKODA SCALA. Novinka predstavuje pre automobilku veľký krok vpred v segmente kompaktných vozidiel. Ako prvý model značky ŠKODA v Európe bude mať SCALA uprostred piatych dverí namiesto loga značky nápis ŠKODA.

Zdroj: škoda

​Ako sa nedávno pre Stratégie vyjadril Ján Steyrer, marketingový riaditeľ ŠKODA AUTO Slovensko, Škoda prešla dizajnovou revolúciou. Pýtali sme sa, v čom sa zmenia atribúty dizajnu po odchode Jozefa Kabaňa ku konkurencii. "Dizajnér Jozef Kabaň je ten, kto dal dizajnu v Škodovke status. Kto povýšil Superb, Octaviu a Kodiaq na dizajnové ikony. Pamätám si, keď nám prvýkrát odhalili Superb III, asi 400 ľudí sa postavilo a päť minút tlieskalo. A toto sú veci, ktoré nás definujú na desať rokov dopredu. Jozef odviedol veľký kus práce, mal silný tím, ktorému dával jasnú líniu, napríklad inšpiráciu českým kubizmom. Takže aj po jeho odchode bude jeho dizajn ešte niekoľko rokov citeľný a niekde sa potom pretne s dizajnom Olivera Stefaniho," vyjadril sa Steyrer.

A v čom spoznáme rukopis nového dizajnéra, prezradil Steyrer slovami: "Dizajn sa prejavuje po 4-5 rokoch. Čo sa týka toho nového, čiastočne sa už prejaví v segmente SUV pri crossoveroch. Myslím si, že revolúcia nastane v interiéroch, kde sa budú presadzovať displeje a minimalizmus. Bude to akoby obývačková atmosféra – menej auto a viac zážitok. Ale hovoriť niečo konkrétne je ešte veľmi skoro. V každom prípade prvá zmena, ktorá prišla s Oliverom, je, že na nových modeloch na faceliftoch už vzadu nebude logo, ale nápis Škoda."

Bernhard Maier, predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO, zdôrazňuje: „S novým modelom ŠKODA SCALA otvoríme ďalšiu kapitolu v triede kompaktných vozidiel značky ŠKODA. Ide o úplne novo vyvinutý automobil, ktorý v tejto triede stanoví nové štandardy v oblasti technológií, bezpečnosti a dizajnu. Sme presvedčení o tom, že SCALA má najlepšie šance na to, aby pre značku ŠKODA novo definovala segment A."

S modelom SCALA predstavuje ŠKODA nový emocionálny dizajn exteriéru aj interiéru prvýkrát v sériovom prevedení. S novým modelom urobila česká značka veľký krok aj po technickej stránke, keď ponúka inovatívne prvky výbavy, ktoré boli doteraz bežné len v automobiloch vyšších tried.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.