StoryEditor

Sashe v prvej imidžovej kampani oceňuje komunitu tvorcov

10.11.2018, 07:00
Autor:
pzpz
Kampaň pripravila istropolitana Ogilvy.

Internetový obchod predávajúci originálne handmade výrobky od slovenských dizajnérov, remeselníkov, umelcov a návrhárov predstavilo novú kampaň s názvom SAShE je vaše. O kreatívu sa postarala Istropolitana Ogilvy, ktorá kampaň nasadila do rádia (45 sekundový spot na Rádiu Slovensko), a do online prostredia na Facebook, Instagram, Youtube a samozrejme vlastný web. 

Na kampaň sme sa opýtali kreatívneho riaditeľa Istropolitana Ogilvy Petra Darovca„Pracovať pre skvelú slovenskú značku je pre nás radosť. Najmä ak za ňou stojí taká otvorená a vnímavá klientka, ako je Saša Miklášová, ktorá sa nadchla pre myšlienku nehovoriť v kampani o samotnej značke, ale úprimne oceniť celú komunitu tvorcov, umelcov a výrobcov, ktorí za ňou stoja. Chceli sme, aby tá kampaň bola tak trochu umeleckým dielom a aby z nej išla skutočná, uveriteľná emócia – tak ako ide zo značky Sashe."

Vizitka kampane

Názov:  SAShE je vaše
Klient: SAShE
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec
Autor textu: Vlado Janček
Autor hudby: Peter Hrevuš
Art Director: Jakub Svetlík
Digital Director: Kuko Mazán
Account Manager: Barbora Maťašeje

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 00:20