Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.11.2018, 09:20

Grand Prix na ADCE Awards získali Adidas tenisky slúžiace ako lístok na MHD

Zo 720 prihlásených prác, získala najvyššie ocenenie jediná.

Grand Prix na ADCE Awards získali Adidas tenisky slúžiace ako lístok na MHD
Zdroj: ADCE

Súčasťou Európskeho festivalu kreativity je odovzdávanie cien ADC Europe Awards. Spomedzi 720 prihlásených prác bolo ocenených 193. Jediné Grand Prix si odniesla nemecká agentúra Jung von Matt, ktorá vymyslela limitovanú edíciu tenisiek Adidas, ktoré slúžili ako MHD lístok platný počas celého roka. Do Nemecka tak putovalo ocenenie z kategórie Graphic Design.

Zdroj: archív

​Limitované tenisky Adidas sa začali predávať 16. januára v Berlíne, kde už dva dni pred spustením kolekcie čakali záujemcovia pred obchodmi. Dôvodov je hneď niekoľko, tenisky v hodnote 180 eur slúžili ako celoročné predplatné na mestskú dopravu, ktorá vyjde najmenej 728 eur. A ďalším dôvodom je, že netradičný dizajn a funkčnosť zaujala aj nadšencov, ktorý takéto unikátne tenisky zbierajú. Alebo sú aj špekulanti, ktorí kúpili tenisky s cieľom predať ich následne za výrazne vyššiu cenu.

Ako zdôraznil berlínsky dopravný podnik, ktorý tento rok oslávi 90. výročie, lístok platí len vtedy, keď má cestujúci tenisky obuté. Keby ich mal napríklad so sebou v krabici a zastavil ho revízor, platil by pokutu. Taktiež, ak by mal obutú len jednu topánku.

Naprázdno neobišli ani dve slovenské agentúry, TRIAD získal striebro za prácu Live from ´89 a Effectivity dostala tri shortlisty za kampaň pre Ekotopfilm. 

​Porota ADCE Awards sa skladala zo 62 kreatívcov z 20 európskych krajín pod vedením prezidenta ADCE Ami Hasanom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.