StoryEditor

Ja sa vám na to môžem viete čo! Hovorí Santa vo vianočnej kampani ZľavaDňa

20.11.2018, 12:51
Autor:
rmrm
Zľavový portál využíva reklamu v televízii po prvýkrát v histórii.

Vianočné a predvianočné obdobie je pre e-commerce biznis tradične jedno z najsilnejších v roku, čo sa rozhodol využiť aj portál ZľavaDňa. V rámci svojej deviatej vianočnej sezóny po prvýkrát nasadzuje televízne spoty s meškajúcim Santom, ktorých cieľom je poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na portáli.

TV sponzorovaný odkaz

„Naším cieľom je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, preto stále hľadáme nové spôsoby, ako sa k zákazníkovi čo najviac priblížiť. S ohľadom na charakter nášho produktu sme boli dlho zameraný na výkonnostný marketing, no intenzívne si uvedomuje aj potrebu budovania značky. Televíznu kampaň sme dlhšie zvažovali a rozhodli sme sa ju nasadiť práve v predvianočnom období, ktoré je pre nás, čo sa týka predaja, najsilnejšie v roku,“ hovorí Peter Blažečka, PR & marketing manažér ZľavaDňa.

Televízna kampaň má formu 10-sekundových sponzorovaných odkazov a bude nasadená v dvoch dvojtýždňových slotoch v skupine televízií TV Markíza a TV Joj. Ústrednou postavou príbehu je meškajúci Santa, ktorý s vrecom plným darčekov vypadne z komína v čase, kedy už rodina všetky darčeky rozbalila. Pre online sú prispôsobené dve dlhšie verzie spotu, ktoré príbeh so Santom ďalej rozvíjajú.

 „V kampani sme chceli poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa. Zároveň sme chceli tému Vianoc odľahčiť a priniesť do nej trošku vtipu, aby bola reklama zapamätateľná. Meškajúci Santa je vtipný a zároveň jednoducho komunikuje hektické predvianočné obdobie, ktorému sa dá vďaka nákupu darčekov na ZľavaDňa vyhnúť,“ uzatvára Peter Blažečka.

Pozrite si online spot:

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 05:27