StoryEditor

Nová kampaň láka dovolenkovať na Slovensku. SLOVAKIA TRAVEL ide s reklamou aj do televízie

10.01.2022, 09:18
Autor:
redred
Novinkou je aj agentúra, ktorá reklamu pripravila.

Agentúra pre podporu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL spustila kampaň „Dovolenka na Slovensku má veľa plusov”.  Prostredníctvom nej prezentuje široké možnosti trávenia zimnej dovolenku na Slovensku, ktorú si každý môže vyskladať z  rôznorodých činností a stráviť tak plnohodnotný čas s priateľmi, rodinou alebo si vychutnať oddych a relax. Kampaň, ktorú pripravila nová agentúra 4,0  zároveň nepriamo apeluje na zodpovednosť dovolenkárov vzhľadom na stále prebiehajúcu celosvetovú pandémiu. 

“Vážim si dôveru, ktorú do nás klient vložil. Pripraviť kampaň v tak krátkom čase, v ktorom sa pandemické opatrenia menili doslova zo dňa na deň a Slovensko bolo v podstate celý čas v istej forme “lockdownu” bola vzhľadom na povahu zvolenej kreativity celkom výzva,” hovorí Kuko Mazán z agentúry 4.0. 

archív

Spoty sú kompletne točené pomocou FPV dronov. Táto technológia zažíva vo svete filmárčiny veľký rozmach a TV spoty SLOVAKIA TRAVEL sú momentálne na Slovensku unikátom. “Kreatíva založená na silnom dátovom základe a unikátna produkčná technológia sú podľa mňa TOP! Veľmi sa z tohto projektu teším,” dodáva Kuko Mazán.    .

SLOVAKIA TRAVEL odštartovala zimnú kampaň v online priestore koncom minulého roka. Od dnes sa k oonlinu pridáva aj televízny a rádiové spoty. Kampaň sa v krátkom čase dostane aj za hranice Slovenska. Odvysielajú ju české, poľské aj maďarské televízie. 

“Dovolenka na Slovensku má skutočne veľa plusov. Môžete ísť na lyže, skialp, bežkovať alebo do hôr na túru, vychutnať si dobré jedlo, či wellness, spoznať tradície, umenie  a pridať k tomu oddych aj zábavu. Na Slovensku si môžete vyskladať dovolenku po akej túžite a ak sa budeme správať zodpovedne, môžeme si naše krásy užívať so všetkým, čo k tomu patrí“, povedal Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

4.0 je nová agentúra, ktorú vedie Kuko Mazán (kedysi Istropolitana Ogilvy). 4.0 je zameraná na tvorbou kampaní s výrazným využívaním dát, inovácií a umelej inteligencie.

Vizitka kampane:
Agentúra: 4.0 
Klient: Zuzana Pagurko Štrausová, Miriam Benčíková - Kušnírová, Michael Dragan
Produkcia: Jánošíci
Dronista: Radovan Leitman
Hudba: Viktor Hazard

01 - Modified: 2021-08-03 12:37:05 - Feat.: - Title: SLOVAKIA TRAVEL spúšťa kampaň na podporu domácej turistiky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2024 03:11