StoryEditor

Hlavná hrdinka vianočného Lidl spotu nazýva zákazníkov zázračnými ľudmi. Pretože každou kúpou pomáhajú

28.11.2018, 12:23
Autor:
pzpzrmrm
Pozrite si televízny spot exkluzívne u nás.

Lidl predstavil vianočný televízny spot, v ktorom stavil na animované prostredie. Síce sa spot odohráva v Lidl predajni, čaro vianočného spotu dotvárajú práve animované prvky. Predajňou sprevádza roztomilé dievčatko, ktoré predstavuje, ako majú bežné činnosti nakupujúcich presah do rozprávkového, lepšieho sveta, v ktorom sa pomáha. Rozprávačka nazýva zákazníkov „zázračnými ľuďmi“. Na svet sa totiž pozerá cez ďalekohľad a vďaka nemu vidí skutočnosť s presahom do kreslenej rozprávky. Napríklad keď si jedna nakupujúca do košíka vkladá minerálnu vodu Saguaro, v tom momente okolo nej začne rásť les. 

Prečo detský pohľad? Cieľom spoločnosti Lidl je totiž ponúknuť deťom možnosť vyrastať v zdravšom, kvalitnejšom a bezpečnejšom svete. O tom hovoria aj dlhodobé projekty Lidl, do ktorých sú zákazníci priamo zapojení.  

Kreatíva je z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett

Milión stromčekov v Tatrách vďaka projektu „Voda pre stromy“, pomoc desiatkam chorých detí prostredníctvom kampane „Od začiatku v dobrých rukách“, tridsať fantastických detských ihrísk „Žihadielok“ v hodnote 2,6 milióna eur a stovky život zachraňujúcich prístrojov pre novorodencov v hodnote 3,5 milióna eur pre všetky slovenské nemocnice umožňujúce bezplatný pôrod v iniciatíve „Dobré rozprávky“. 

„Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venujeme jeden cent na výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok Lupilu putuje desať centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do troch rokov, hlasy ľudí rozhodujú o tom kde každý rok vyrastie desať detských ihrísk Žihadielok a všetkým slovenským nemocniciam venujeme život zachraňujúce prístroje pre novorodencov v hodnote celého výnosu z akcie Dobré rozprávky,“  uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, a dodal: „Všetky tieto aktivity realizujeme vďaka ľuďom a pre ľudí. Sme radi, že naši zákazníci sa zapájajú do našich projektov a spoločne pomáhame tam, kde to je najpotrebnejšie.“

„Chceli sme sa poďakovať našim zákazníkom za to, že sa zapájajú do našich projektov a spolu s nami pomáhajú robiť svet lepším. V spote sme prepojili skutočný svet s tým rozprávkovým cez pohľad malého dievčatka, ktoré vidí ako sa vďaka bežným aktivitám dejú zázračné veci,“ povedal o spote Branislav Brzula, vedúci úseku reklamy a marketingu diskontného reťazca. „Dievčatko sa na svet pozerá čarovným ďalekohľadom a svojim detským vnímaním sveta nám ukazuje aké skvelé veci dokážu naši zákazníci,“ uzavrel Branislav Brzula.

Vizitka kampane:

Klient: 
Lidl Slovenská Republika
Agentúra: 
Wiktor Leo Burnett
Creative director: 
Ivan Horváth
Art director: 
Jozef Kyselica, Štefan Nosko
Copywriter: 
Ivan Horváth
Account manager: 
Haike Ivaničová
Director:
Peter Ehrenberger
Illustrator:
Marek Jasaň
Production: 
Leopard production

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 09:13