Lidl predstavil vianočný televízny spot, v ktorom stavil na animované prostredie. Síce sa spot odohráva v Lidl predajni, čaro vianočného spotu dotvárajú práve animované prvky. Predajňou sprevádza roztomilé dievčatko, ktoré predstavuje, ako majú bežné činnosti nakupujúcich presah do rozprávkového, lepšieho sveta, v ktorom sa pomáha. Rozprávačka nazýva zákazníkov „zázračnými ľuďmi“. Na svet sa totiž pozerá cez ďalekohľad a vďaka nemu vidí skutočnosť s presahom do kreslenej rozprávky. Napríklad keď si jedna nakupujúca do košíka vkladá minerálnu vodu Saguaro, v tom momente okolo nej začne rásť les.
Prečo detský pohľad? Cieľom spoločnosti Lidl je totiž ponúknuť deťom možnosť vyrastať v zdravšom, kvalitnejšom a bezpečnejšom svete. O tom hovoria aj dlhodobé projekty Lidl, do ktorých sú zákazníci priamo zapojení.
Kreatíva je z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.
Milión stromčekov v Tatrách vďaka projektu „Voda pre stromy“, pomoc desiatkam chorých detí prostredníctvom kampane „Od začiatku v dobrých rukách“, tridsať fantastických detských ihrísk „Žihadielok“ v hodnote 2,6 milióna eur a stovky život zachraňujúcich prístrojov pre novorodencov v hodnote 3,5 milióna eur pre všetky slovenské nemocnice umožňujúce bezplatný pôrod v iniciatíve „Dobré rozprávky“.
„Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venujeme jeden cent na výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok Lupilu putuje desať centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do troch rokov, hlasy ľudí rozhodujú o tom kde každý rok vyrastie desať detských ihrísk Žihadielok a všetkým slovenským nemocniciam venujeme život zachraňujúce prístroje pre novorodencov v hodnote celého výnosu z akcie Dobré rozprávky,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, a dodal: „Všetky tieto aktivity realizujeme vďaka ľuďom a pre ľudí. Sme radi, že naši zákazníci sa zapájajú do našich projektov a spoločne pomáhame tam, kde to je najpotrebnejšie.“
„Chceli sme sa poďakovať našim zákazníkom za to, že sa zapájajú do našich projektov a spolu s nami pomáhajú robiť svet lepším. V spote sme prepojili skutočný svet s tým rozprávkovým cez pohľad malého dievčatka, ktoré vidí ako sa vďaka bežným aktivitám dejú zázračné veci,“ povedal o spote Branislav Brzula, vedúci úseku reklamy a marketingu diskontného reťazca. „Dievčatko sa na svet pozerá čarovným ďalekohľadom a svojim detským vnímaním sveta nám ukazuje aké skvelé veci dokážu naši zákazníci,“ uzavrel Branislav Brzula.
Vizitka kampane:
Klient:
Lidl Slovenská Republika
Agentúra:
Wiktor Leo Burnett
Creative director:
Ivan Horváth
Art director:
Jozef Kyselica, Štefan Nosko
Copywriter:
Ivan Horváth
Account manager:
Haike Ivaničová
Director:
Peter Ehrenberger
Illustrator:
Marek Jasaň
Production:
Leopard production