Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.12.2018, 11:18

Košická firma bojuje v náborovej kampani proti predsudkom v zamestnávaní Rómov

Pred objektív fotografa sa postavili súčasní vodiči spoločnosti.

Košická firma bojuje v náborovej kampani proti predsudkom v zamestnávaní Rómov
Zdroj: KOSIT

Košická spoločnosť KOSIT si pre svoju najnovšiu náborovú kampaň zvolila slogan: Zamestnanie pre každého. Bez predsudkov. Týmto krokom sa hlási k myšlienke prelamovania predsudkov pri zamestnávaní, vrátane Rómov. Tých v spoločnosti pracuje výrazná časť z pohľadu celkového počtu zamestnancov.

Zdroj: KOSIT

​Kampaň sa sústredí na každoročné sezónne doplnenie stavu vodičov zimnej údržby pred zimnou sezónou. Pre posilnenie autenticity kampane sa pred objektív fotografa postavili súčasní vodiči spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami za volantom odhŕňacieho vozidla.

Ing.Marián Christenko, generálny riaditeľ spoločnosti KOSIT o otvorenej personálnej politike spoločnosti hovorí: „Zamestnávanie bez predsudkov je pre našu spoločnosť jednou zo kľúčových hodnôt. Aj vďaka tomu sú u nás dvere otvorené pre každého pracovitého človeka. Tento prístup nám v štandartnej sezóne garantuje dostatok pracovníkov a preto si môžeme dovoliť odmietnúť agentúrne ponuky na pracovníkov zo zahraničia. Sme presvedčení, že prácu treba prioritne ponúkať domácim, bez ohľadu na ich vek, či etnický pôvod. Verím, že tým inšpirujeme aj iné firmy k prelamovaniu rôznych stereotypných predstáv pri zamestnávaní. Nám sa táto cesta osvedčila...“

V mediálnom mixe kampane sú zahrnuté štandardné offline formáty ako billboardové plochy, print či rádiospoty a online formáty ako bannerová reklama, špeciálny formát inzercie na profesia.sk, reklama na sociálnych sieťach a ďalších online portáloch.

Zdroj: KOSIT

​Mediálny mix a cielenie kampane sú nastavené tak, aby zasiahli čo najväčší počet obyvateľov Prešovského a Košického kraja. Za vznikom kampane stojí agentúra Green Talk, ktorá pri produkcii spolupracovala s marketingovým a PR oddelením KOSIT-u, agentúrou FILMA Production, štúdiom HD Production a agentúrou Hi-reklama. 

„Považujeme za dobré, že aj na Slovensku existujú firmy, ktoré majú záujem na prelamovaní negatívnych stereotypov. Zvlášť, keď na to vzhľadom na vysoký podiel rómskych zamestnancov majú mandát...“ dodáva Daniel Rabina z agentúry Green Talk. “Netajíme sa tým, že nás podvedome inšpirovala nedávna búrlivá diskusia o „nepracujúcich“ Rómoch v Českej republike alebo hlavná myšlienka kampane na vodku ABSOLUT. Aj my si totiž myslíme, že Slovensko je dávno pestrofarebné.“

VIZITKA KAMPANE

Agentúra: Green Talk

Idea a kreatíva kampane: Daniel Rabina, Jozef Verbovský
Produkcia: Jozef Verbovský
Foto a grafické spracovanie: Tomáš Picka
Rádiospoty: Martin Michelčík

KOSIT je technologicky inovatívnou spoločnosťou, ktorá na profesionálnej úrovni poskytuje komplexné služby v oblasti odpadového hospodárstva pre komunálny sektor, priemysel, obchod ale aj v oblasti individuálnych zákazníkov. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.