Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.01.2019, 12:12

Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta

Stal sa ním Peter Šurín z Elite Solutions.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta
Zdroj: adma

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) vstúpila do nového roka so zmenou vo vedení. Peter Šurín, Strategy Director z agentúry Elite Solutions na prezidentskom kresle vystriedal Pavla Kubána, ktorý pôsobil na poste prezidenta ADMA od apríla roku 2013: ,,Veľmi si vážim dlhodobú dôveru členov asociácie a kam sa ADMA za dobu môjho pôsobenia posunula. Každým rokom rastie, rozvíja sa a spolu s ňou aj digitálny trh na Slovensku. Teším sa z voľby nového prezidenta Peťa Šurína, ktorý sa na tento post výborne hodí a držím mu palce pri nových výzvach. Ďakujem za spoluprácu členským agentúram a verím, že ADMA bude v dobrých rukách.”

Nového prezidenta si zvolili zástupcovia členských agentúr na valnom zhromaždení v decembri na obdobie 2019 - 2021. Peter Šurín bol od začiatku aktívnym členom a podieľal sa na mnohým aktivitách asociácie. O svojich plánoch hovorí: ,,Počas nasledujúcich troch rokov nás čaká veľa práce. Máme rozbehnutú úspešnú súťaž kreatívnych agentúr Digital Pie, formujeme rebríček digitálnych agentúr, rozbiehame nové vzdelávacie aktivity a chystáme aj nové projekty. V digitálnom a agentúrnom prostredí sa hýbem 12 rokov, mám predstavu o nedostatkoch trhu. Budem sa teda snažiť o rozumné využitie síl všetkých agentúr v ADMA, aby sme trh digitálneho marketingu na Slovensku opäť posunuli o niečo vyššie. Cením si dôveru, ktorú som získal od členských agentúr ADMA.”

Peter Šurín pôsobí 9 rokov ako Strategy Director v ADMA členskej agentúre Elite Solutions. Počas svojho štúdia IT na FIIT STU sa stal jedným z jej prvých zamestnancov. Začínal ako programátor, neskôr sa presunul k riadeniu a plánovaniu projektov. Spoločne tak už 12 rokov buduje agentúru, ktorá zo začiatku bola webovým štúdiom. Dnes má v agentúre na starosti strategické plánovanie, konzultácie a vedenie kreatívneho tímu, s ktorým produkuje fullservisové kampane pre klientov ako O2, Slovnaft, SHP Group, ZSE a mnohých iných.

Momentálne má ADMA už 19 členských agentúr. Naposledy sa k digitálnych odborníkom pridali Promiseo a Socialists.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.