Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.01.2019, 09:00

365.bank spúšťa prvú mediálnu kampaň

Tvrdí v nej, že byť konšpirátorom a plochozemcom nie je "dnešné".

365.bank spúšťa prvú mediálnu kampaň

Online banka 365 spúšťa reklamnú kampaň, v ktorej zdôrazňuje, že dnešní Slováci si zaslúžia dnešnú banku. Teda modernú a takú, ktorá je kompletne celá v mobile, základné služby poskytuje zadarmo a naučí aj sporiť. 

Žiaľ, nie všetci ľudia žijú v prítomnosti. Niektorí stále veria, že Zem je plochá, politiku ovládajú jaštery a že kondenzačné stopy lietadiel sú jedovaté chemtrails. 365 ako banka prináša súčasnosť tam, kde doteraz vládla minulosť. Preto neverí ani na bludy a na hoaxy a považuje za svoju povinnosť poukázať na tento problém aj vo svojej kampani. 

​„Žijeme v dobe inteligentných zariadení, dosahujeme pokroky v modernej medicíne, vyvíjame autonómne vozidlá, zaoberáme sa komerčnými letmi do vesmíru a pod. Na druhej strane však bujnejú názory a tendencie, ktoré spochybňujú objektívnu realitu, podporujú konšpirácie a šíria dezinformácie hodné minulých storočí. Dokonca sa stávajú aj súčasťou politického populizmu. Keďže sme „today´s bank“, čiže banka pre dnešných ľudí, rozhodli sme prispieť svojou trochou do spoločenskej diskusie. V kampani chceme predstaviť našu banku, no zároveň v kontexte našej témy „dnešnosti“ zaujať stanovisko k problému, ktorý nás trápi,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of marketing v 365.

TV spoty pochádzajú z dielne Wiktor Leo Burnett. Spolu s bankou stavila na animované 3D stvárnenie spotov, ktoré vznikali pod taktovkou režiséra Jonáša Karáska. Ich animáciu realizovala spoločnosť UPP, ktorá sa podieľala na pokračovaní kultového filmu Blade Runner. Hlasom 365 sa v nich stáva slovenský raper Branči Kováč alias Vec. Jednotiacim prvkom spotov je platobná karta a mobilná aplikácia 365 ako symbol dnešného človeka, ktorý žije v prítomnosti, má kritické myslenie, pozerá vpred a nie vzad.

V rámci televízie sú nasadené okrem 30-sekundových spotov aj sponzorské odkazy. 

​​Dnešný Slovák     

Komunikačný koncept v online priestore dopĺňa kampaň Dnešný Slovák. Opiera sa o výsledky prieskumu na prvých betatesteroch banky, z ktorých vytvorila a zosobnila predstaviteľa dnešného moderného „mobile first“ človeka – muža aj ženy.

Volá sa Peter Lupták, má 33 rokov, býva a pracuje v Bratislave, má byt na hypotéku a pôsobí v oblasti IT. Nechodí do banky, pretože banka „chodí“ za ním – využíva mobilnú aplikáciu a účet má zadarmo. Je zástancom filozofie cash less, teda najviac platí bezhotovostne a peniaze si radšej šetrí, ako by si mal požičať. Informácie čerpá najčastejšie prostredníctvom internetu.

Predstaviteľka dnešnej Slovenky sa volá Zuzana Horváthová a má 32 rokov. Tiež býva a pracuje v Bratislave, kde má byt na hypotéku. Vo vzťahu k financiám a k bankám je na tom podobne ako dnešný Slovák. Za nákupy platí bezhotovostne, využíva bankovú aplikáciu a za účet nič neplatí.

Vizitka kampane:
Klient:
 365.bank
Agentúra: 
Wiktor Leo Burnett 
Strategy Director: 
Vladimír Lefík 
Creative Director:
 Martin Motáček
Art Director:
 Tomáš Galajda 
Copywriter: 
Marián Balog, Martin Motáček 
Account Manager:
 Michal Kopriva 
Produkcia
: JOJ Production 
Réžia
: Jonáš Karásek 
3D
: UPP Prague

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.