Facebook zvolil na pritiahnutie používateľov do Stories novú taktiku. Plán je dostať ich z News Feedu do Stories tak, že v nich umožní zdieľať udalosti. Priatelia potom kliknú na stránku udalosti a priamo v Príbehu označia, či o event majú záujem, alebo nie.
Pridanie udalostí do príbehu sa môže zdať ako malý krok k dosiahnutiu tohto cieľa, ale napodobňuje spôsob, akým sa v súčasnosti používa News Feed na zdieľanie noviniek. Tým, že tlačia používateľov na zdieľanie udalostí - čo je mimoriadne populárna funkcia Facebooku - na svoj príbeh, môže spoločnosť získať viac záujemcov o príbehy.
Spoločnosť dúfa, že novou funkciou priláka používateľov a spopularizuje formát aj na materskej sociálnej sieti. Jej dcérske spoločnosti Instagram a WhatsApp napriek nižšiemu počtu registrovaných používateľov, majú vyššiu návštevnosť Príbehov. Instagram s celkovým počtom jednej miliardy, má 400 miliónov sledovateľov Stories. A na porovnanie, Facebook má dve miliardy používateľov a mesačne si Stories pozrie iba 300 miliónov z nich.
"Naše úsilie prepnúť Facebook z News Feedu na príbehy nebol tak hladký, ako som dúfal," povedal Zuckerberg počas posledného vyhlásenia.
Funkcia je testovaná v Brazílii, Mexiku aj USA. Je otázne, či sa rozšíri a samozrejme či vôbec na používateľov zafunguje.