Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.02.2019, 07:00

Poštová banka: Fantomasa nahradil muž bez hlavy

Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett štartuje dnes.

Poštová banka: Fantomasa nahradil muž bez hlavy
Zdroj: Poštová banka

Hlavnou postavou nových televíznych spotov k Termínovanému vkladu Poštovej banky je muž bez hlavy. Tú si nosí v ruke na balóniku.

„Na prvý pohľad ide o veľmi zvláštneho tvora, ale vo výťahu sa stretáva s ešte väčším čudákom – s človekom v obleku, ktorý svojim výzorom vytvára dojem úspešného a rozumného chlapa, no opak je pravdou. Svoje peniaze má totiž stále uložené na bežnom účte. A nie je nič čudnejšie ako dobrovoľne prichádzať o možnosť zhodnotiť svoje úspory,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky.

​Kampaň bude rôznorodá vo všetkých madiatypoch. V televíznom spote sú čudné postavy, v printe reálne, ale s čudnými faktami týkajúcimi sa svadobných zvykov, či pobytu vo vesmíre: To, že oblak váži viac ako slon, alebo to, že najkratšie manželstvo trvalo len dve sekundy je možno čudné, ale oveľa čudnejšie je držať peniaze na bežnom účte – to je hlavný claim kampane. V digitále banka siahla po zábavnom prerolle a rozdielnu kreatívu má aj sponzorský odkaz v televízii.

Cieľom tejto komunikácie je poukázať na to, že každý z nás sa vyznačuje nejakou ´čudnosťou´, na základe ktorej sa vymyká zo šedého priemeru a všeobecne uznávaných spoločenských noriem. „Sto ľudí, sto chutí, názorov na život, obliekanie, kombináciu jedál, výchovu detí či spolužitie vo vzťahu. Každý nech holduje tomu, čo ho robí šťastným a v čom sa cíti príjemne. Jedinú ´čudnosť´, ktorú by sme mali prehodnotiť a snažiť sa zmeniť, je čudné hospodárenie s peniazmi. Práve to chceme povedať našou novou kampaňou, čím pokračujeme vo svojom brand purpose – Meníme postoj Slovenska k peniazom,“ dodáva Silvia Wenderlová.

A aký bude ďalší osud Fantomasa? Pre Stratégie Poštová banka nepotvrdila ani nevyvrátila možnosť ďalšej kampaňovej línie s Fantomasom.

Kampaň k terminovanému účtu kreatívne a produkčne zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett. Na natáčanie spotu sa použil ateliér, v ktorom sa vyrábal televízny seriál TV JOJ Hotel. 20-členný štáb stihol všetko pripraviť, nainštalovať, natočiť a odpratať za 11 hodín. Dvere výťahu sa otvorili a zatvorili asi 120-krát a aj keď sa v ňom postláčalo pár poschodí, výťah stál celý čas na jednom mieste. „Režisér Tomáš Řehořek si dal záležať na veľmi civilnom herectve. Spot nakrútil na jeden záber a hlavu následne vymenil za balón v postrodukcii“, dodáva Martin Keder, kreatívny riaditeľ WLB.

Vizitka kampane:
Klient:
Poštová banka
Produkt: Termínovaný vklad
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Strategy Director: Vlado Lefík
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Produkcia: Petra Géciová, JOJ Production
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Juraj Chlpík
Strih: Matej Beneš
Zvuk: Vlado Bajnoci

Ukážka printovej kampane:

Zdroj: Poštová banka

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.