Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite a americkom južanskom pomalom životnom tempe. Všetky materiály vrátane šesťdesiat sekundového televízneho spotu vznikali priamo v mieste zrodu značky, teda na juhu USA.
Tohtoročná kampaň, ktorá sa objaví v televízii a v online prostredí od 1. februára, má byť ešte viac autentická a založená na tradícii. Slovenskému spotrebiteľovi spot podrobne predstaví pôvod značky a jej hodnoty. „Royal Crown Cola vtiahne spotrebiteľa do života amerických južanov, ktorí sa nikdy za ničím nenaháňajú a radšej v tieni verandy popíjajú pohárik vychladenej koly. A práve kvôli autentickosti vznikali všetky materiály priamo na juhu USA, odkiaľ Royal Crown Cola pochádza," vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketing manager Kofola ČeskoSlovensko, a dodáva: „Tak rázovitú krajinu s nekonečným nebom, horúcim slnkom, cukrovou trstinou a správnymi chlapmi, ktorí vedia, že žiť pomaly znamená žiť dobre, by sme v Európe len ťažko hľadali."
V šesťdesiat sekundovom spote si diváci môžu vychutnať aj typicky južanský akcent, čo si pochvaľuje kreatívny riaditeľ WMC Grey David Suda: „Obdivujem vcelku smelý krok klienta pustiť v dabingom vychovanej krajine anglicky hovorené video. Rovnako odvážnym krokom je aj nasadiť namiesto pôvodne plánovanej tridsiatky, kampaň s minútovým spotom."
Réžie spotu sa ujal Milan Balog v produkcii Boogie Films.
Realizačný tím:
Creative director: David Suda
Art director: Christophe Wechsler Copywriter: Pavel W. Přibyl
Account director: Martina Vacíková
Account manager: Jan Štička
Director: Milan Balog
DOP: Dušan Husár
Produkcia: Boogie Films
Klient: Kofola ČeskoSlovensko, Lucia Tarbajovská a Pavel Vykydal