Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.02.2019, 15:52

Zmeny vo vedení Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic

Dotknú sa prerozdelení funkcií a biznis aktivít.

Zmeny vo vedení Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic
Zdroj: TASR

Výkonný manažment spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic bude od 1. marca 2019 pôsobiť v novom zložení a s inými funkciami viacerých predstaviteľov.

Najväčšia zmena sa dotkne prerozdelení funkcií a biznis aktivít. Obe firmy už nebudú uplatňovať doterajší spôsob rozdelenia B2C a B2B aktivít na najvyššej úrovni.

V prvom rade bude vytvorená nová divízia zákazníckej skúsenosti a transformácie a jej cieľom bude spájať know-how federálnych expertov vo viacerých oblastiach. Najdôležitejšie motto bude zameranie na zákazníka a bude uplatňované pri budúcej transformácii spoločnosti i portfólia. Divízia bude zvažovať zákaznícke potreby už v prvých fázach vývoja produktov a s využitím sily digitálu a big data. Vzhľadom na fungovanie na federálnej úrovni, mnohé synergie môžu byť uplatnené už v rámci prístupu, obsahu či korporátnych služieb a ICT riešení pre najväčších zákazníkov. Túto divíziu bude viesť Peter Škodný.

Zdroj: Peter Škodný, Telekom

​​V každej krajine bude pôsobiť samostatná divízia Commercial, ktorá sa bude starať na slovenskom, resp. českom trhu o cenotvorbu, predaj, retail, služby zákazníkom, marketing a externú komunikáciu. Commercial divízie budú po novom zastrešovať B2C i B2B oblasti pod jedným výkonným riaditeľom. Na Slovensku bude túto divíziu riadiť Dušan Švalek, v Českej Republike Juraj Bóna, ktorý sa stane od 1. marca 2019 členom vrcholového manažmentu.

Zdroj: Dušan Švalek, Telekom
Zdroj: Juraj Bóna, Telekom

Všetky ostatné divízie ostávajú naďalej zamerané na svoje doterajšie oblasti: technológie, financie, HR, korporátne záležitosti a veľkoobchod.

„Nové prerozdelenie funkcií na najvyššej úrovni má za cieľ ešte lepšie obslúžiť zákazníkov. Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby a posilniť know-how na federálnej úrovni pri poskytovaní prístupu k službám. Vytvorenie Commercial divízií má za ambíciu byť ku zákazníkovi bližšie na jeho trhu a urýchliť našu cestu smerom k digitalizácii,“ uviedol José Perdomo Lorenzo, generálny riaditeľ Slovak Telekomu a T-Mobile Czech Republic.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.