StoryEditor

K rôznym filmovým žánrom sa hodia rôzne čipsy Lay's

09.03.2019, 07:00
Autor:
(red)(red)
Hlási značka v aktuálnej kampani „Filmy chutia lepšie s Lay's“.

Cieľom kampane „Movies 2.0“ je ukázať, že k rôznym filmovým žánrom sa hodia rôzne čipsy Lay's. Značka tak pokračuje v prezentácii rozmanitosti svojich produktových radov, s ktorou začala už v minuloročnej kampani „Ktoré Lay's si dnes dáš?“. Nová kampaň je teraz rozšírená o párovanie jednotlivých radov Lay's a filmových žánrov. Opäť je tak možné vidieť v rámci jednej kampane hneď niekoľko radov Lay's súčasne.

Spoločný hero spot:

„Cieľom kampane je prezentovať Lay's ako ideálny snack k sledovaniu filmov a ukázať, že jednotlivé rady našich zemiačikov môžu vyjadriť určitý filmový žáner. Filmy totiž skutočne chutia lepšie s Lay's. Nielenže dodávajú filmom novú chuť, ale zároveň podporujú zdieľanie okamihu s blízkymi,“ uviedla Hana Plešmídová, manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo SR.

Komédie a klasické Lay's:

Vizitka kampane:
Timing: 2 – 3 (v TV do 5)/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra:
2FResh s.r.o
Produkčná agentúra:
Mark BBDO

01 - Modified: 2019-07-23 06:55:22 - Feat.: - Title: Značka Lay's sa spája s hudbou. Zapojila aj Martina Haricha
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 00:08