Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.03.2019, 07:00

Globálny marketér roka 2018: Poznáme víťaza

A zároveň predstavujeme ďalších nominovaných na toto ocenenie.

Globálny marketér roka 2018: Poznáme víťaza

Predstavujeme šesť nominovaných žien a mužov na cenu najlepší globálny marketér roka, ktorých spájajú nielen úspechy, ale aj silná vôľa meniť svet na lepšie miesto na život pre každého.

Šéfovia marketingu spoločností Coty, Diago, Ikea, Mastercard, Procter and Gamble a Unilever sú šiestimi najlepšími marketérmi uplynulého roka. Organizátor súťaže, World Federation of Advertisers (WFA) – Svetová federácia zadávateľov reklamy, už vybral víťaza. Stal sa ním Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communication Officer Mastercard.

Víťaza aj všetkých inšpiratívnych nominovaných marketérov predstavujeme, v spolupráci s Ľubomírom Tuchscherom, šéfom Slovenského združenia pre značkové výrobky, v galérii.

Ako Stratégie informoval Ľubomír Tuchscher, odborná porota, ktorá rozhodla o nomináciách, posudzovala nielen základné úspechy značiek, za ktoré marketingoví šéfovia zodpovedajú, ale aj:

  • posúvanie vlastnej organizácie k takej, ktorá je viac orientovaná na človeka, schopnej lepšie odpovedať na potreby zákazníka a budovanie šťastnejších a viac angažovaných interných tímov
  • šikovnosť v práci s partnermi (agentúrami alebo dodávateľmi), so zabezpečením toho, aby celý tím bol zameraný na rovnaký cieľ
  • dosahovanie inšpiratívnych výsledkov, ktoré sú jedinečné vo svojej podstate, a to tak z pohľadu kultúrneho, sociálneho alebo podnikateľského.

Polovica shortlistu je rovnaká ako výber toho najlepšieho roka 2017. Medzi nominovanými sú opäť Raja Rajamannar (Mastercard), Marc Prichard (PG) a Keith Weed (Unilever), ktorý túto cenu získal za minulý rok. Svojho kandidáta na Marketéra roka môžu navrhnúť len člen WFA. Po dohode medzi slovenským zástupcom vo WFA, Slovenským združením pre značkové výrobky a Občianskym združením Ľudia z marketingu, bude tento rok za Slovensko nominovaným víťaz národnej ceny Marketér roka, Juraj Holub, marketingový riaditeľ spoločnosti Sli.do.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.