Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.03.2019, 13:41

McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne

Môže si to dovoliť?

McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne
Zdroj: adsoftheworld.com

Marketing McDonalds netreba obšírne opisovať a pripomínať. Značka je bezpochyby celosvetovo populárna a jej produkty sú tak známe, že ich už zjavne netreba ukazovať.  

Spoločnosť rýchleho občerstvenia stavila na odvahu a v outdoorovej kampani od agentúry TBWA\San Juan sa rozhodla zobraziť iba rozmazané ukážky najznámejších jedál, ktoré ponúka. A ako je na bilborde: Say no more.

Zdroj: adsoftheworld.com
Zdroj: adsoftheworld.com

Zdroj: adsoftheworld.com

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.