Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.04.2019, 19:15

Mať cieľ, byť silný, hrať fér. Orange štartuje kampaň Hokej mimo mantinelov

Kampaň k hokejovým majstrovstvám spúšťa Orange v sobotu 20. apríla.

Mať cieľ, byť silný, hrať fér. Orange štartuje kampaň Hokej mimo mantinelov
Zdroj: Orange Slovensko

V sobotu 20. apríla spúšťa Orange Slovensko novú kampaň Orange a Hokej mimo mantinelov. Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett realizovala produkčná agentúra Leopard production. Nasadená bude od soboty 20. apríla do konca mája v televízii, printe a outdoore. 

Posolstvom kampane je, že v hokeji nejde len o to, aby sme vychovávali budúcich majstrov sveta. Hokej vďaka svojim hodnotám a komplexnosti formuje ľudí, ktorí majú disciplínu, chápu silu tímovej práce - vedia aké dôležité je pomáhať si, uvedomujú si, že bez odhodlania, vytrvalosti a tvrdej driny sa nedá dosiahnuť nič veľké. 

"Hodnoty a zručnosti, ktoré deti získajú na hokejovom ihrisku, nezostanú len medzi mantinelmi, ale sprevádzajú ich aj v živote. Chápeme, že hokej je viac ako hra a vďaka nemu z detí vyrastú nielen športovci, ale hlavne slušní a sebavedomí ľudia, ktorí nás posúvajú vpred. Preto stojíme pri tých, ktorým na budúcnosti našej krajiny záleží," priblížil posolstvo kampane Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie a značky, Orange Slovensko.

Zdroj: Orange Slovensko

Zdroj: Orange Slovensko
Zdroj: Orange Slovensko

Vizitka kampane Orange - Hokej MS 2019 Mimo mantinelov:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Juraj Dvorecký
Art Director: Michal Gabriž, Jana Malatincová
Copywriter: Tomáš Kučírek
Account manager: Michaela Kolrusová
Graphic designer: Juraj Vačko
Produkcia: Janka Horáková, Leopard Production
Réžia: Max Turek
Hudba: Ironclad by Gyom
Trvanie: 20. 4. - 31. 5. 2019
Media: TV, Print, OOH

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.