Facebook je najnavštevovanejšou sociálnou sieťou na Slovensku. Aktuálne ho navštevuje 2,6 miliónov užívateľov. Aj keď by sa mohlo zdať, že popularita Instagramu je veľmi vysoká, v skutočnosti ho využíva o 1,4 milióna menej Slovákov a zastáva až druhú priečku.*
Prečo sú práve tieto dve sociálne siete u performance manažérov pri plánovaní reklamy také populárne? Jednak preto, že majú vysoký zásah, ale aj preto, že majú jednoduchú exekutívu - reklama sa dá spustiť do pár hodín.
Preverte si svoje znalosti z reklamy na sociálnych sieťach v našom krátkom kvíze. Ak plánujete reklamu pre klientov na Facebooku či Instagrame, tento test, ktorý vznikol v spolupráci s digitálnou agentúrou Digiline, by ste mali zvládnuť bez chybičky.
Tento kvíz pripravila digitálna agentúra Digiline - člen IAB Slovakia.
V prípade, že si chcete rozšíriť svoje vedomosti v plánovaní a správe reklamných kampaní na sociálnych sieťach, ako aj získať vedomosti v rámci komplexného online mediálneho plánovania, prihláste sa na májovú DIMAQ akadémiu.
*Zdroj: Facebook, Instagram