StoryEditor

V novej kampani Kauflandu sa chce ovocie a zelenina dostať do školy

03.05.2019, 14:44
Autor:
TSTS
Kampaň Čerstvé hlavičky pochádza z dielne agentúry Respect APP.

Jablko je ochotné sa aj rozkrájať, aby sa dostalo do školy a paprika tam chce ísť, aj keď je dutá. V novej kampani Kauflandu sa namotivované ovocie a zelenina rozhodli, že pôjdu do školy stoj čo stoj.

Do projektu Čerstvé hlavičky sa mohli zapojiť všetky základné školy na území Slovenska a zabojovať o 200g balíček ovocia alebo zeleniny pre každého žiaka na každý týždeň počas celého školského roka 2019/2020. O celoročný balíček ovocia a zeleniny od jednotlivých predajní Kaufland súťaží teraz 248 základných škôl, ktoré sa do projektu zapojili.

Kampaň vyzýva rodičov, aby nakupovali v Kauflande a registráciou bločkov zahlasovali za "svoju" školu. Hlasovať a informovať o tomto CSR projekte sa zákazníci môžu na mikrostránke cerstvehlavicky.sk. Tu uvidia hlavné postavy kampane: dutú Papriku, oduševnené Jablko a natvrdlý Banán. S touto trojicou pracovala agentúra Respect APP aj na outdoorových plochách, v printoch, POS materiáloch, letákoch, zahrali si spolu aj v TV spote a v rádiu.

​Hlasy do spotov im prepožičali známi slovenskí herci: Dušan Cinkota (ako Jablko), Viktor Horján (v roli Banána) a Vanda Ružičková (ako Paprika). Jedinečné charaktery postavičkám vdýchla produkčná spoločnosť Framehouse.

VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lenka Slovák Bónová
Art Director: Lucia Čermáková, Michal Kvasnica, Róbert Vizváry
Copywriter: Mirka Straková, Šimon Gál
Account Manager: Lucia Bocová
Produkcia: Framehouse
Réžia: Miro Tallo

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 03:39