Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.05.2019, 15:29

Jägermeister spája hokej s párty, módou, umením a ulicou

Agentúra Concept One prerobila MS v hokeji na „Meistrovstvo, z ktorého mrazí“.

Jägermeister spája hokej s párty, módou, umením a ulicou
Zdroj: Jägermeister

„Spojenie Jägermeistera s ľadovou namrazenosťou je našim lovcom dosť dobre známe, ale Jägermeister nie je tradičným partnerom hokeja a skutočnosť, že milujeme tento šport v jeho pôvodnej podobe, by od nás ľudia nemuseli považovať za úprimnú. Preto sme oslovili agentúru Concept One, aby sme spoločne našli cestu k fanúšikom hokeja a pritom zostali verní našim hodnotám,“ hovorí česká brand manažérka značky Jägermeister Pavlína Valko.

 „Hokej je marketingovo spájaný s národnou hrdosťou a spoločným fandením. Funguje to, ale ide to stále dookola a neprináša to nič iné,“ hovorí Peter Tarbajovský, kreatívny riaditeľ agentúry Concept One, ktorý spoločne so svojim tímom prerobil majstrovstvá na Meistrovstvo, z ktorého mrazía dodáva: „V klipe síce uvidíte všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom otlačil svet Jägermeistera, v ktorom nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer si spoločne užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok s ľadovo namrazeným Jägermeisterom.“

Voľba filmového spracovania padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, ktorý v minulosti natáčal klipy pre Rytmusa alebo Majka Spirita. Na scéne sa mihnú hráči v cool kostýmoch od stylistu Jakuba Eliáša, fanúšikovia pariaci na tribúnach a nechýba ani rozhodca stelesnený tajomnou Aziatkou, ktorá kvôli natáčaniu priletela až z Kanady. Brankára si zahral hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejovej Sparty a Slavie s piatimi štartmi v reprezentácii do sedemnásť rokov.

Natáčaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,“ vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One. 

Samotné natáčanie trvalo od šiestej večer do šiestej ráno a mimo štáb a hlavných predstaviteľov sa ho zúčastnilo osemdesiat komparzistov. Color gradingu, čiže farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3, ktorí sa podieľali na pripravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker alebo na remaku Levieho kráľa. 

Filmový spot sprevádza hokejových divákov v televízii i na internete po celú dobu konania majstrovstiev sveta v hokeji 2019 od 10. do 26. mája.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.