Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.06.2019, 10:30

Kaufland: Mikroténové sáčky sú out! Používajte ekosieťku

Pozrite si kampaň z dielne agentúry iStep communication, v hlavnej úlohe s Evelyn.

Kaufland: Mikroténové sáčky sú out! Používajte ekosieťku
Zdroj: Kaufland

Cieľom aktuálnej kampane Kauflandu je upriamiť pozornosť na nový ekologický variant mikroténového sáčku, ktorý je vyrobený z biobavlny a motivovať tým zákazníkov k zmene spotrebiteľského správania smerom k ekologickej alternatíve mikroténových sáčkov.

„Naše sieťky sú balené po troch kusoch. Sú vyrobené zo 100 % biobavlny, vďaka čomu sú odolné a vydržia naozaj dlho. Majú certifikát GOTS, čo znamená, že zodpovedajú globálnym štandardom pre organické textílie. Za menej ako tri eurá získate sieťku na viacero použití, ktorú môžete používať pri každom nákupe a ísť tak príkladom ostatným zákazníkom,“ približuje Lucia Langová, hovorkyňa Kauflandu.

Kaufland tak ďalšou ekologickou kampaňou, v rámci stratégie spoločenskej zodpovednosti „Rozhodujú činy“, upozorňuje na problém s plastami. Vo videách opäť vystupuje Evelyn, ktorá sa stala tvárou kampane „S igelitkou nemôžeš byť šik.“ Komička sa tentoraz objaví v sérií zábavných videí, sekundovať jej budú moderátorka Miška Majerníková a influencerka Simona Škodová.

Vizitka kampane:
Klient:
 Kaufland Slovenská republika
Agentúra:
 iStep communication
Creative director:
 Adam Nochta
Art director:
Peter Valovič
Copywriter:
Adam Nochta
Account manager:
Eva Šabová
Strategy director:
Daniel Nochta
Produkcia:
  Endrius
Réžia:
 Endrius
Timing kampane: 27.6.do 27.8.2019
Mediamix: POS, online
Kaufland už v roku 2013 prestal s používaním mikroplastov pri výrobe vlastnej pleťovej a telovej kozmetiky, ako aj pracích a čistiacich prostriedkov. V roku 2017 vyradil z predaja najpredávanejšiu ľahkú plastovú igelitku a nahradil ju textilnou taškou z biobavlny. Uhorky zbavil zbytočnej plastovej fólie a len nedávno s predstihom vyradil zo svojej ponuky jednorazový plastový riad a slamky. Tento plastový tovar nahradil papierovým a viacnásobne použiteľným. Reťazec má za cieľ do roku 2025 znížiť celkovú spotrebu plastov minimálne o 20 % a predávať všetky produkty privátnych značiek v 100 % recyklovateľných obaloch.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.