Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.07.2019, 08:21

Prvá Stavebná Sporiteľňa: Lišiaci sa na svoje bývanie stále nemôžu pozerať. Kvôli deťom

Za pokračovaním kampane stojí Respect APP.

Prvá Stavebná Sporiteľňa: Lišiaci sa na svoje bývanie stále nemôžu pozerať. Kvôli deťom
Zdroj: Respect APP

V najnovšej kampani od agentúry Respect APP sa Lišiaci na svoje bývanie stále nemôžu pozerať. Tentoraz sú na vine ich potomkovia. V sérii vizuálov totiž rodičom zakrývajú oči ich lišiacke deti. Lišiačik Junior zakrýva oči mame, aby si nevšimla, že posprejoval celú stenu. Líštička Lili zase bráni otcovi vo výhľade na počarbanú stenu.

Zdroj: Respect APP

Dôvod, prečo sa na to u vás doma nedá pozerať, sa môže objaviť kedykoľvek, hlavne, keď máte malé deti. Práve leto je však vhodným obdobím pre prerábky a rekonštrukcie, aby sa na to u vás doma pozerať dalo,“ hovorí Yolka Udičová z Respect APP.

Letná kampaň nadväzuje na jarnú, v ktorej sa objavilo množstvo riešení, ako sa vyhnúť pohľadu na svoj domov v zlom stave. Odporúčaným riešením opäť ostáva jednoducho si ho prerobiť podľa svojich predstáv s výhodným úverom. 

​Kampaň je nasadená formou sponzoringových odkazov v televízii, na online banneroch a OOH nosičoch. 

Kampaň začala 1. júla a potrvá do konca školských prázdnin. 

Vizitka kampane:

Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Mykola Kovalenko, Zuzana Guothová, Barbara Kršková
Copywriter: Šimon Gál, Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Michaela Martonová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.