Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.08.2019, 09:50

Tatratea spustil kampaň pre mladých. Slovenskými tradíciami sprevádza aj Fero Joke

Online videá dopĺňa komunikácia na Instagrame.

Tatratea spustil kampaň pre mladých. Slovenskými tradíciami sprevádza aj Fero Joke
Zdroj: Youtube

Folklór je momentálne trend, ktorý nasledujú viaceré značky. Slovenský Tatratea ho má vďaka dizajnu fľaše a logu z ľudových symbolov v DNA.

Aby sa na tradície a zvyky Slovákov nezabudlo, Tatratea sa rozhodl pripraviť kampaň pre mladých ľudí. Cieľom je predstaviť im význam typických slovenských tradícií.

V júni je to Svätojánska vatra, ktorú s folklórnym zoskupením predstavil Fero Joke.

V auguste sa koná veľa svadieb, na ktorých prebieha čepčenie nevesty. O svadobnom akte zisťovala blogerka JANATINI.

Každá tradícia je distribuovaná aj medzi influencerov, formou balíčka, v ktorom sa nachádzajú ingrediencie na prípravu drinku. Influenceri  majú za úlohu si drink namiešať a tradíciu priblížiť svojmu publiku.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

S L O V E N S K É TRADÍCIE? Presne pred 176 dňami sme s Dominikom strávili svoje prvé Vianoce v našom novom byte. Keď sme sa vtedy s Nkom rozprávali, ako prežijeme vianočné sviatky, vedeli sme, že do našej spoločnej domácnosti prenesieme tradície z Dominikovho rodného východného Slovenska a z môjho rodného stredného Slovenska. A tak je tomu doteraz! Do každého nášho spoločného dňa prenášame kúsok z nás a tradícií a zvykov nášho detstva. ? Najnovšie sme si dali záväzok, že budeme po Slovensku cestovať a navštevovať rôzne zaujímavé podujatia presne tak ako pred dvoma rokmi. Vtedy sme s Dominikom boli na Jánskych ohňoch nad Šíravou vo Vinnom, ktoré môj drahý veľmi pekne nafotil a doteraz máme tieto zábery odložené ako jednu z vydarených spomienok na slovenské tradície. Práve Jánskymi ohňami bol inšpirovaný aj tento fotogenický horiaci drink s 52% @tatrateaofficial (celý postup nájdete dnes v stories). Okrem toho, že super vyzerá, aj výborne chutí a vždy ho s Dominikom rýchlo vypijeme. ?? A keď sme pri takýchto pekných prepojeniach súčasnosti a minulosti ako v tomto drinku, tak niekoľko som ich preniesla aj do dnešného outfitu: (samozrejme, decentne, lebo aj veľa folklórnych prvkov v outfite môže pôsobiť kontraproduktívne) obľúbená kvetinová parta, ktorú som musela mať aj na svadbe a náhrdelník so slovenskými prvkami. ?❤️ A ako je to u vás? Aký máte vzťah k slovenským tradíciám a zvykom? Ktor máte najradšej? ?? #TatrateaMoment #SlovenskoJeVecSrdca *Spolupráca

Príspevok, ktorý zdieľa LINDA BABUŠÍK ADAMČÍKOVÁ (@lapkinn),

Produkciu aj kreatívu kampane zastrešuje agentúra TRIAD.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.