Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieZoot otvoril svoj prvý veľký kamenný obchod v pražskom obchodnom centre Černý most. Spoločnosť očakáva, že ďalšie podobne ladené predajne budú nasledovať po celej republike.
Robert Vojáček, riaditeľ pre rast dodáva: „Veríme v to, že technologický pokrok v nasledujúcich 20 rokoch neodbúra zážitok a emóciu z toho, že si vec chytíte do ruky a vyskúšate. Aj preto otvárame náš prvý flagship store, ktorý je našou prvou lastovičkou medzi nekompromisnou symbiózou online a offline sveta.“
Pilotná predajňa má rozlohu 270 m2 a zákazníci v nej nájdu oblečenie a doplnky od približne 50 značiek z asi 200, ktoré má Zoot v ponuke. Najviac bude zastúpená dámska sekcia a home, kde spadajú najrôznejšie bytové doplnky. Zo značiek budú prítomné napríklad Dorothy Perkins, Only, Jacqueline de Yong, Vero Moda a tiež Vila. „Z našich dát vidíme rast udržateľnej kategórie eko-bio-fér, ktorú postupne navyšujeme v celkovom nákupe. V obchode bude mať dokonca svoj špeciálny kútik pri machovom logu,” doplnil Robert Vojáček.
„Ako jediní v ČR v oblasti módy zásobujeme až dvakrát denne, vďaka čomu budú online objednávky dodané do obchodu hneď v deň objednania,” vyzdvihl Lukáš Uhl.Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.