Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.09.2019, 15:47

O2 predstavuje nové posily, robotov Ludda a Moyu

Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Oliver Agency Central Europe a Alien studio pod režisérskym vedením Dana Dekana.

O2 predstavuje nové posily, robotov Ludda a Moyu
Zdroj: Youtube

O2 v novej kampani predstavuje nové posily – Ludda a Moyu. Luddo aj Moya sú roboti. Aj napriek tomu sa vyznačujú niekoľkými rozdielnymi črtami, a to najmä v osobnostnej rovine.

Žltý je  Luddo. Je to trochu starší, omlátený model. Má za sebou totiž viac skúseností. Občas sa mu nezadarí, občas je smutný, občas smiešny, ale stále optimista s nesmiernou chuťou spoznávať svet ľudí.

Jeho priamym protikladom je racionálna Moya. Podáva 100%-ný výkon a vyznačuje sa výraznými analytickými a praktickými črtami. Sarkazmus je jej najvyššia a jediná úroveň emócií.

„Roboti Moya a Luddo sa vyberú spoznávať svet ľudí. Ich charaktery nie sú náhodné. Jej high-tech prevedenie a čisto analytické myslenie symbolizuje technologické smerovanie značky a jeho vnímavosť zasa ľudský prístup, ktorý je typický pre O2,“ vysvetľuje Ďuro Bartoš, kreatívny riaditeľ Oliver Agency.

V aktuálnej kampani Luddo a Moya zažijú vo svete ľudí svoje prvé dobrodružstvo. Objavujú 4G sieť a jej obrovské pokrytie. „Našu sieť si s istotou zamilujete“ je aj hlavným posolstvom kampane, čím naznačuje, že práve na sieti sa budú diať veľké veci, keďže je pripravená na nové dobrodružstvá všade tam, kde žijú ľudia.

„Pre nás ako operátora je dôležité poskytovať technologicky kvalitné služby. Rovnako nám však záleží na tom, aby sme tieto digitálne témy a inovácie sprostredkovávali ľudsky a jednoducho. Za posledné roky sme masívne investovali do výstavby 4G siete a bude nás tešiť, ak v nej ľudia budú čoraz viac komunikovať a zdieľať zážitky, či emócie. Jedným dychom je však potrebné dodať, že toto všetko by sa malo diať s rozumom, na čo dlhodobo upozorňujeme v komunikácii, ale aj výberom a podporou CSR projektov,“ dopĺňa Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Oliver Agency Central Europe a Alien studio pod režisérskym vedením Dana Dekana.

Vizitka kampane:
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Ejmi Baranová
O2 Slovakia: Lucia Petrášová, Natália Gaďová 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.