Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2019, 08:40

Súčasťou autosalónu bola inštalácia z elektrických elementov od značky ŠKODA

Pripravila ju agentúra MullenLowe GGK.

Súčasťou autosalónu bola inštalácia z elektrických elementov od značky ŠKODA
Zdroj: Škoda

Značka ŠKODA vstupuje do segmentu elektromobility a importér ŠKODA Auto Slovensko otvoril túto tému na autosalóne v Nitre.

Pri tejto príležitosti si značka pripravila elektrizujúcu expozíciu stánku, ktorá predstavuje nové modely, ktoré sú súčasťou rodiny iV. Písmeno „i“ označuje hneď niekoľko vlastností charakterizujúcich vozidlá ŠKODA iV: „inovatívne“, „inteligentné“, „ikonické“ a „inšpiratívne“. Písmeno „V“ označuje „vehicle“, čiže vozidlo.

Na predstavenie nových elektrických modelov ŠKODA iV pripravila agentúra MullenLowe GGK netradičnú inštaláciu vytvorenú z elektrických elementov a výbavových prvkov modelu.

Elektrické dopravné prostriedky, hudobné nástroje, médiá: to všetko v súčasnosti tvorí nový životný štýl, rovnako ako nástup elektrických áut do bežného života. „Stena komunikuje unikátne posolstvo značky ŽiVOT S NOVOU ENERGIOU, s ktorým vstupuje do sveta elektromobility,“ hovorí Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.

Inštalácia plnila aj funkciu fotosteny.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.