Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2019, 08:54

ISOVER stavil v novej kampani na street art

O kreatívu sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

ISOVER stavil v novej kampani na street art
Zdroj: ISOVER

Novú kampaň pre výrobcu izolácií ISOVER z dielne agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS odštartovala inštalácia ručne zatepleného a ručne pokresleného imidžového bilbordu.

"Spoločnosť ISOVER je na svoje izolačné materiály hrdá. Prečo ich teda nepoužiť v kampani ako hlavný komunikačný prostriedok?" vysvetľuje Peter Rajčák, kretívny riaditeľ agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS. 

Správu o tom, že mráz cez fasádu neprejde, namaľoval známy slovenský výtvarník a streetartista Marek Cina priamo na bilbord obložený sivým polystyrénom ISOVER GREYWALL. Na bilborde zobrazil Mrázika, ktorý sa neúspešne dobýja cez zateplenie.

Na bilbordoch po celom Slovensku uvidíte aj ďalší kľúčový materiál – ISOVER UNIROL PROFI, ktorý zabraňuje Meluzíne vniknúť cez šikmú strechu.

Zdroj: ISOVER

"Street art nám takto pomáha zviditeľniť obyčajne vyzerajúce izolačné materiály s neobyčajnými vlastnosťami, ktoré sme využili ako maliarske plátno," dopĺňa Peter Rajčák.

Kampaň funguje aj v online prostredí vo forme videí a banerov, ako televízny sponzoring a rádiospot.

Vizitka kampane: 

Klient: Saint-Gobain Construction Products – Divízia ISOVER
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Street Artist: Marek Cina
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák
Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Lukáš Pompa
Account Manager: Zuzana Kováčiková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.