Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.12.2019, 14:59

Hurbanovský pivovar oslávil polstoročie

Z hurbanovského sladu sa ročne vyrobí celkový objem 7 miliónov hektolitrov piva.

Hurbanovský pivovar oslávil polstoročie
Zdroj: Heineken

Kľúčovú rolu v rozhodnutí, kde vyrastie najväčší pivovar na Slovensku, zohrali podmienky na pestovanie jačmeňa. Tie najvhodnejšie boli v Hurbanove, najteplejšom mieste vtedajšieho Československa. Hurbanovský pivovar je tak už polstoročie domovom obľúbenej slovenskej značky Zlatý Bažant.

Zdroj: Pivovar Hurbanovo, Zdroj

„Sme nesmierne radi, že môžeme spoločne osláviť významné polstoročie poctivej práce, úcty k tradičnému pivovarníckemu remeslu i odvážnych inovácií. To všetko sa snúbi v hurbanovskom pivovare. Rád by som týmto poďakoval všetkým, ktorí sa podieľali na jeho histórii, ako aj tým, ktorí tvoria jeho súčasný príbeh. Veľká vďaka patrí aj slovenskému zákazníkovi, za roky priazne a podpory. Pre pivovarníkov je najväčším potešením a poďakovaním, keď pivo, ktoré uvaria, chutí a vedia ho oceniť celé generácie“, hovorí generálny riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko Rene Kruijt.

Pivovar a jeho revolučné novinky

Hurbanovský pivovar je už celé polstoročie verný inováciám a drží hneď niekoľko prvenstiev. Medzi tie najväčšie patrí Zlatý Bažant Radler so 100 % prírodným zložením. Regály v obchodoch sa vďaka nemu v roku 2011 rozšírili o úplnú novinku, spájajúcu kvalitu piva Zlatý Bažant s osviežujúcou chuťou prírodnej šťavy. V roku 2015 vstúpila značka na trh s ďalšou inováciou v podobe prvého radlera úplne bez alkoholu. Priemerná spotreba v tejto kategórii dosiahla v roku 2018 hodnotu až 7,76 litra na obyvateľa, vďaka čomu sa radíme na popredné miesta nielen v Európe, ale aj vo svete. V produktovom portfóliu HEINEKEN Slovensko je tak v súčasnosti každý siedmy predaný produkt práve radler.

Narastajúca popularita nealkoholického piva inšpirovala hurbanovských majstrov pivovarníkov k uvedeniu ďalšej revolučnej novinky, piva Zlatý Bažant 0,0%  – prvého slovenského piva úplne bez alkoholu. Pivo bez kvapky alkoholu tak nahradilo Zlatý Bažant Nealko, nadväzujúce na tradíciu prvého nealkoholického piva PITO-Bažant, obľúbeného v 70. a 80. rokoch.

Pri silných uvedeniach na trh nemožno zabudnúť ani na Zlatý Bažant ’73 – v súčasnosti jedno z najobľúbenejších slovenských pív, ktoré pribudlo na pulty v roku 2016. Pivo varené podľa najstaršieho zachovaného varného listu z roku 1973 si získalo zástupy fanúšikov. Jeho predaj vlani medziročne stúpol o viac ako 50 %. Pivovarníci z Hurbanova ním ukázali, že radi skúšajú nové veci, no zároveň ctia tradičné remeslo.

Hurbanovská legenda

K najhorúcejším novinkám z Hurbanova patria pivné špeciály Zlatý Bažant Hurban Legend, uvedené na trh na jar tohto roka. Novinka nadviazala na niekoľkoročnú tradíciu varenia pivných špeciálov. Oprela sa pritom o priania samotných zákazníkov, ktorí čoraz viac siahajú po prémiovejších produktoch. Pri výbere jednotlivých typov pív produktového radu sa dbalo na to, aby pivné štýly predstavili spotrebiteľom rozmanitosť farieb, chutí a vôní pivného sveta, no zároveň boli ich chuťové profily blízke chuťovým bunkám slovenských spotrebiteľov. Dnes tak na regáloch obchodov nájdeme tri špeciály originálnych chutí Zlatý Bažant Hurban Legend: IPA, Polotmavý Bock a Pšeničné.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.