Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
19.02.2020, 10:20

Slovenská sporiteľňa sa stala partnerom SuperStar

Pozrite si reklamu.

Slovenská sporiteľňa sa stala partnerom SuperStar
Zdroj: Youtube

Slovenská sporiteľňa sa po prvýkrát stáva reklamným partnerom SuperStar. Spolu so sponzoringom spustí 25. februára aj produktovú kampaň zameranú na rodiny s deťmi  vo veku od 8 do 15 rokov.

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Kreatívne pracujeme s našou vianočnou hviezdou, ktorá sa stala historicky najpáčivejšou reklamou Slovenskej sporiteľne a za december aj najznámejšou slovenskou reklamou – lídrom v spontánnej znalosti medzi mladými ľuďmi od 15 do 29 rokov. Okrem páčivosti, „hviezdne“ skórovala vo všetkých parametroch vrátane modernosti. Veríme, že naša hviezda bude získavať ďalšie sympatie postupne vo všetkých kolách speváckej súťaže. Hviezda bude naberať odvahu a zdravé sebavedomie spolu so súťažiacimi. Celkovo máme pripravené tri rôzne sponzorské odkazy a ďalší hviezdny obsah, ktoré by mali podporiť odvahu a odhodlanie každého, kto o niečom sníva. Hlavným komunikačným posolstvom je, že každý má na to stať sa hviezdou,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Vizitka kampane: 

Produkcia: Hitchhiker Films, Alien studio
Agentúra: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Hudba: Fatmusic  
Spev: Fatmusic

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.