Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.05.2020, 14:51

Kupujme to najlepšie, čo doma máme, hovorí Zlatý bažant v novej kampani. Podporuje takto slovenské výrobky

Kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK.

Kupujme to najlepšie, čo doma máme, hovorí Zlatý bažant v novej kampani. Podporuje takto slovenské výrobky
Zdroj: Heineken

Žiadna ´73-ka. Nová kampaň značky Zlatý Bažant je úplne iná. Podobne ako iné značky, aj Zlatý Bažant reaguje na súčasnú situáciu, ale po svojom. Vyzýva, aby sme konzumovali slovenské výrobky. Chce tak pomôcť slovenskej ekonomike.

"Z globálnych štúdií vieme, že po fáze šok a nuda príde postupné otváranie, optimizmus a istá dávka národnej hrdosti. Preto sme sa rozhodli, že značka Zlatý Bažant, ktorá je spotrebiteľmi dlhodobo vnímaná ako najlepšie pivo na Slovensku a pivo, na ktoré sú Slováci hrdí – bude o krok vpred a otvorí tému akéhosi moderného patriotizmu," hovorí o novej kampani Ronald Lupták, marketingový riaditeľ Heinekenu. Podla Luptáka v tomto období nebolo jednoduché spojiť dve veci: optimistický tone of voice značky Zlatého Bažanta a relatívne ťažkú tému podpory slovenských výrobkov. "Zároveň sme sa chceli prispôsobiť dobe, to znamená, aby spot bol relevantný v čase. Dobre vieme, ako sa dnes veci z týždňa na týždeň menia. Kým sa niečo zrealizuje, môže byť všetko inak," vysvetľuje Lupták.

Nový spot podľa Luptáka dáva nádej a optimizmus, pretože ukazuje na všetky malé radosti, služby podnikateľov, ktoré nám počas krízy chýbali. "Preto by sme mali kupovať slovenské produkty a využívať slovenské služby – skrátka to najlepšie, čo doma máme, aby sme mohli spraviť niečo pre zdravie Slovenska. Na zdravie Slovensko", uzatvára Ronald Lupták.

Návrhu kampane sa ujala agentúra MADE BY VACULIK, ktorá realizovala aj kampaň na Zlatý Bažant ´73. Spot bude nasadený od zajtra, my vám ho ponúkame v predpremiére:)

Myšlienku podpory slovenskej ekonomiky zdôraznila značka v spote aj tým, že v nej účinkujú reálni slovenskí podnikatelia, majitelia prevádzok či ich pracovníci: cukrárka Ren Hečková (Kolachella), farmárka Andrea Starinská (Zeleninka Holubka), kvetinárka Lenka Márföldy (Botanical Lab), holič Michal Vida (Savage Barber), Ján Vlčko (majiteľ reštaurácií vrátane Brasserie La Marine, ktorá je v spote), Matúš Chudý (Brand manager klubovní siete Medusa Group).

Ako sme sa už zmienili, spot vznikol pod taktovkou agentúry MADE BY VACULIK, produkčne ho zastrešil Hitchhiker Films. Pozrite si kompletnú vizitku:

Vizitka kampane:

Klient: Heineken Slovensko:  Ronald Lupták, Radoslava Stratená, Marcel Malý, Peter Tureček
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Milan Bielik
Art director: Michal Nagy
Account director: Ada Šimšíková
Strategy director: Adam Horecký
Online strategy: Marek Krištof
Online art director: Martin Schurdák
Online copywriter: Marianna Mikešová
Account Manager: Romana Otočková
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Martin Chlpík
Strih: Michal Lipa
Postprodukcia: Ekran - Peter Košťál
Produkcia: Hitchhiker Films - Ivan Hulík, Pavol Kopček
Zvuková postprodukcia: Studio K2
Hudba: FAT MUSIC - Viktor Hazard a Juraj Marikovič

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.