Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.07.2020, 11:34

McDonald’s predstavuje nový koncept. Ústredným motívom komunikácie je vtáčik

Kreatíva je z dielne DDB Prague.

McDonald’s predstavuje nový koncept. Ústredným motívom komunikácie je vtáčik
Zdroj: Youtube

Od júna odštartoval v televízii aj v online priestore imidžový spot, ktorým McDonald’s v Českej republike a na Slovensku uvádza svoj nový koncept, ktorý sa postupne prepíše do všetkej komunikácie: príbeh vtáčika, ktorý poletuje pri reštaurácii, pozoruje život ľudí okolo a oslavuje malé radosti, ktoré nás denne stretávajú. Práve vďaka nim potom môže, ako hovorí kampaňový claim, každý deň chutiť skvelo.

Priniesť príbeh s veľkým posolstvom o malých veciach bola príjemná výzva. Keď sme sa však na svet pozreli očami malého vtáčika, všetko do seba zapadlo. Práve on nám v spote pomáha ukázať, že po radosť skutočne netreba chodiť ďaleko. Je tu medzi nami dnes a denne. Stačí si ju len všímať a vychutnať si ju,“ vysvetľuje myšlienku spotu Creative Director DDB Gert Laubscher. „A práve na tom je postavený aj samotný dlhodobý koncept,“ dodáva.

McDonald’s je brand, ktorý je konzistentný a vždy prinášal do života ľudí pozitívne emócie. Nový komunikačný koncept nie je výnimkou. Vyzdvihnúť fakt, že radovať sa dá aj z mála, je nám vlastné. A je pravda, že v posledných týždňoch ešte získal na väčšej relevancii. Aj preto sa nám tak zapáčil príbeh nášho hlavného hrdinu. Nenápadný malý vtáčik je niečím obyčajným a všedným a zároveň aj symbolom voľnosti, života a veselosti,“ reaguje na stratégiu McDonald’s Martin Troup, Marketing Director pre Českú republiku a Slovensko.

Ďalšie rozpracovanie konceptu Každý deň chutí skvele sa v nasledujúcich mesiacoch premietne vo všetkých touchpointoch, rôznych produktových platformách a celkovej komunikácii značky. V televíznom spote je použitá originálna pesnička Billa Withersa. 

Vizitka kampane: 

Kreatívna agentúra: DDB Prague                      
Produkčná agentúra: Bistro Films
Mediálna agentúra: OMD                    
Obsahová agentúra: Bubble
Réžia: Marek Partyš
Chief creative officer: Radouane Hadj Moussa                  
Creative director: Gert Laubscher
Art director: Valerie Rónová
Copywriter: Simona Luteránová               
Account director: Nikola Bochová
Account manager: Ivana Volavá
Head producer: Ondřej Martinec

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.