Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.08.2020, 12:55

Dá sa stihnúť návšteva Bratislavy za jeden deň?

Skupina S Hudbou Vesmírnou v kampaňovom videu ukáže, ako by to mohlo vyzerať.

Dá sa stihnúť návšteva Bratislavy za jeden deň?
Zdroj: BTB

Organizácia Bratislava Tourist Board (BTB) dala za úlohu skupine S Hudbou Vesmírnou spoznať Bratislavu za jeden deň. Nový video spot z produkcie S Hudbou Vesmírnou je doplnením novej kampane Bratislavy, ktorú BTB spustilo začiatkom júla. Ide o vtipné, dynamické, no hlavne hudobné prevedenie pozvánky do Bratislavy. 

Členovia skupiny S Hudbou Vesmírnou sa pokúsili zažiť za jeden deň známe i menej známe atrakcie v Bratislave, ako napríklad rafting na Divokej vode, jazda na rýchločlnoch po Dunaji, umenie v Danubiane či historické pamiatky v centre mesta. Vo vzniknutom videu môžete vidieť, ako by takýto deň mohol vyzerať. Spot bude nasadený v kampani na sociálnych sieťach na Slovensku a v Čechách.

Spolupráca so skupinou S Hudbou Vesmírnou je koncipovaná ako dlhodobý ambasádorský projekt. Jeho cieľom je poukázať na to, že Bratislava je vhodná na celoročnú návštevu, pričom program na 72 hodín si v nej nájde každý.

Títo traja mladí ľudia sú spätí s kultúrou, zábavou, gastronómiou či tradíciami, tak ako je Bratislava nositeľom týchto zážitkov. Vďaka svojmu zameraniu dali našej kampani nový hudobný rozmer. Týmto spôsobom chceme osloviť a pozvať aj tých Slovákov, ktorí už dlhšie nenavštívili svoje hlavné mesto a nevedia, čo všetko sa tu za posledné roky zmenilo,“ uviedol predseda predstavenstva BTB Vladímír Grežo.

„Máme radi Bratislavu, pretože tu je na pár kilometroch štvorcových všetko, čo potrebujeme. Od umenia, cez kultúru, adrenalín, svetovú kuchyňu, relax, šport, až po tiché miesta v krásnej prírode, ideálne pre pokojné rodinné výlety. V Bratislave nájdete všetko. Každý z nás tu žil niekoľko rokov a cítime sa tu naozaj ako doma. Ak sa nechcete zbytočne ponáhľať a chcete vidieť všetko a nie iba časť z toho, čo sa tu dá nájsť a obdivovať, tak vieme, že na návštevu nášho hlavného mesta potrebujete aspoň 72 hodín. Už na jeseň plánujeme súťaž a výhercom osobne poukazujeme naše obľúbené miesta v slovenskej metropole. Je sa na čo tešiť,“ povedal člen skupiny S Hudbou Vesmírnou, Daniel Kis, známy pod umeleckým menom Sorizzo.

Kampaň Bratislava – 72-hodinové mesto je prepojená s rovnomenným webom, ktorý je okrem slovenčiny aj v angličtine a nemčine. Návštevník si na stránke nájde odporúčaný program na 3 dni a môže si vytvoriť vlastný, na mieru šitý program. Ten si vytvorí na základe vlastných preferencií z ponuky 16 možností, ako napríklad história, relax, aktivity s deťmi, gastronómia, šport a ďalšie, resp. ich kombináciou.

Následne web vygeneruje program na 72 hodín zaznačený na mape, ktorý je možné si uložiť, či poslať niekomu v podobe linku. Ďalším krokom je výber ubytovania, ktoré poskytuje akciu 2+1 a jedným klikom sa používateľ dostane priamo na rezervačnú stránku hotela.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.