ADMA
StoryEditor

V októbri opäť štartuje ADMA digital marketing academy I.

09.09.2020, 11:40
Autor:
redred
Počas 9 týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr prichádza s ďalšou sériou kurzov pre začínajúcich online marketérov ADMA digital marketing academy I. Jesenná akadémia sa začína 1. októbra a ponúka možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od majstrov v konkrétnych oblastiach z našich členských agentúr.

ADMA digital marketing academy je určená najmä marketérom, ktorí chcú získať neoceniteľný know how od skúsenejších, pre ľudí na marketingových oddeleniach malých a stredných firiem, pre marketérov z offline prostredia aj pre online špecialistov, ktorí majú záujem rozšíriť obzory o ďalšie segmenty.

Akadémia pozostáva z 9 blokov. Každý týždeň sa v rámci bloku účastníci venujú jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu pod vedením špecialistu na danú tému z radov našich členských agentúr. Jeden workshop trvá 5 hodín. Počas 9 týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu a na konci akadémie obdržia titul Master of digital marketing garantovaný našou asociáciou.

 

Jednotlivé témy ADMA digital marketing academy I.:

●       Stratégia digitálnej komunikácie - Peter Šebo, PS: Digital

●       Kreatívna tvorba - Michal Pastier, Zaraguza

●       Content marketing - Juraj Sasko, Visibility

●       Sociálne médiá - Marek Didák, Hype

●       Web & aplikácie - Miro Murgaš, CORE4 Advertising

●       Médiá a plánovanie - Jiří Korpa-Ondo, Digiline

●       Výkonnostný marketing - Andrej Salner, Basta Digital

●       Analytika - Vlado Cintula, RIESENIA

●       Workshop digitálneho marketingu - Martin Woska, TRIAD

Registrovať sa do akadémie môžete priamo na tomto linku. Viac informácií a možnosť zaregistrovať sa do kurzu nájdete na webe: https://admaacademy.sk.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:18