Asociácia digitálnych marketingových agentúr prichádza s ďalšou sériou kurzov pre začínajúcich online marketérov ADMA digital marketing academy I. Jesenná akadémia sa začína 1. októbra a ponúka možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z oblasti digitálneho marketingu priamo od majstrov v konkrétnych oblastiach z našich členských agentúr.
ADMA digital marketing academy je určená najmä marketérom, ktorí chcú získať neoceniteľný know how od skúsenejších, pre ľudí na marketingových oddeleniach malých a stredných firiem, pre marketérov z offline prostredia aj pre online špecialistov, ktorí majú záujem rozšíriť obzory o ďalšie segmenty.
Akadémia pozostáva z 9 blokov. Každý týždeň sa v rámci bloku účastníci venujú jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu pod vedením špecialistu na danú tému z radov našich členských agentúr. Jeden workshop trvá 5 hodín. Počas 9 týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu a na konci akadémie obdržia titul Master of digital marketing garantovaný našou asociáciou.
Jednotlivé témy ADMA digital marketing academy I.:
● Stratégia digitálnej komunikácie - Peter Šebo, PS: Digital
● Kreatívna tvorba - Michal Pastier, Zaraguza
● Content marketing - Juraj Sasko, Visibility
● Sociálne médiá - Marek Didák, Hype
● Web & aplikácie - Miro Murgaš, CORE4 Advertising
● Médiá a plánovanie - Jiří Korpa-Ondo, Digiline
● Výkonnostný marketing - Andrej Salner, Basta Digital
● Analytika - Vlado Cintula, RIESENIA
● Workshop digitálneho marketingu - Martin Woska, TRIAD
Registrovať sa do akadémie môžete priamo na tomto linku. Viac informácií a možnosť zaregistrovať sa do kurzu nájdete na webe: https://admaacademy.sk.