StoryEditor

United brand advisors spúšťajú projekt s názvom Fundraising meets marketing

15.09.2020, 10:05
Autor:
redred
Združenie seniorných marketérov tentoraz podporí neziskové organizácie.

"Vzhľadom na dlhodobú situáciu sme sa zamerali na podporu  neziskoviek, pretože na ich fundraisingových schopnostiach stojí veľa dobrého v spoločnosti," hovorí o projekte na úvod Natália Vargová. 

V spolupráci s nadáciou Centrum pre filantropiu a ich organizáciou Darujme. Sk, United brand advisors (UBA) pripravili vzdelávací marketingový projekt s názvom Fundraising meets marketing.

"Bolo oslovených okolo 400 neziskoviek a z nich sa vyselektovalo 20, ktoré budeme v priebehu najbližších 6 mesiacoch školiť v zásadných okruhoch marketingu, ktoré im môžu pomôcť s fundraisingom. Práve o to v organizácii darujme.sk ide, teda cez nich si akákoľvek neziskovka na slovensku zbiera dary na svoju činnosť," vysvetľuje Vargová. 

Celý projekt vznikol za podpory Nórskej organizácie NORSENSUS MEDIAFORUM. Je to nezisková organizácia zameraná na pôsobenie neziskových organizácií vo virtuálnom svete s národnou a medzinárodnou pôsobnosťou. Jej cieľom je zvyšovať digitálnu gramotnosť a občiansku participáciu v online priestore. Špecializuje sa na tréningy pre mimovládne organizácie.

V rámci United brand advisors dali dokopy zvučné mená, ktoré budú každý mesiac robiť neziskovkám školenie a workshopy vo svojej oblasti.

UBA

​Prvé dva bloky sa konajú už tento týždeň, Natália s digitálnou stratégiou a Marek Šulík s efektivitou. Každý blok moderuje Andrej Csino, ktorý je aj autorom a odborným garantom projektu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 06:56