Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.10.2020, 18:50

Fľaša Kláštornej Kalcia získala zlato na medzinárodnej súťaži

Porota Global Water Drinks Awards ocenila výnimočný dizajn a inovatívny tvar.

Fľaša Kláštornej Kalcia získala zlato na medzinárodnej súťaži
Zdroj: Kláštorná Kalcia

Kláštorná Kalcia sa v stredu večer stala víťazom v kategórii BEST PET v súťaži balených vôd Global Water Drinks Awards 2020. V medzinárodnej súťaži uspela ako jediná z nášho česko-slovenského regiónu. Okrem toho sa stala aj finalistom v kategórii BEST NATURAL SPARKLING WATER.

Porota ocenila výnimočný dizajn a inovatívny tvar, ktorý dobre sedí v ruke a tiež to, že sú vyrobené zo 100 % rPET.

„Keď sme Kláštornú Kalcia uvádzali v roku 2019 na slovenský trh, chceli sme, aby zaujala nielen výnimočným obsahom vápnika a horčíka a svojou chuťou, ale aj dizajnom fľaše a typom použitého materiálu na jej výrobu. Podarilo sa nám priniesť skutočne unikátny dizajn, ktorý nadchol nielen nášho spotrebiteľa, ale aj samotnú porotu na Global Water Drinks Awards,“ hodnotí úspech Ivana Králiková, senior brand manažérka pre značku Kláštorná Kalcia.

„Lokálny prístup k nášmu vodnému portfóliu prináša svetový cveng. Teší nás to a pracujeme ďalej, pretože v inovačnej mape našich československých vodných značiek Rajec, Kláštorná Kalcia, Ondrášovka a Korunní máme pripravených ešte veľa prekvapení,“ približuje stratégiu vodného portfólia spoločnosti Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko.

Kvalita a dizajn balenia Kláštornej Kalcia boli popri unikátnom zložení minerálnej vody kľúčovou požiadavkou tímu, ktorý pripravoval znovuzrodenie značky na Slovensku a aj jej následné uvedenie na český trh.

Zdroj: Kláštorná Kalcia

Výroba ohľaduplná k životnému prostrediu

V súlade s dlhodobou snahou spoločnosti o ohľaduplný prístup k životnému prostrediu vybrali fľašu z recyklovaného plastu, teda rPET, ktorý šetrí nielen suroviny, ale jeho výroba spôsobuje podľa odborníkov o 90 percent nižšie emisie CO2 do ovzdušia.

V roku 2019 sa Kláštorná Kalcia plnila do 1,5 l fliaš z 50 percentného rPET, teda polovicu materiálu stále tvoril panenský PET, ale v roku 2020 postupne prešla na 100 percentný rPET. Spolu so zmenou materiálu pribudol aj menší, 0,5-litrový formát a dnes už na slovenskom aj českom trhu nájdeme iba fľaše vyrobené z  rPET, teda iba z recyklovaného PET materiálu. Unikátny dizajn fľaše Kláštorná Kalcia nesie podpis slovenského dizajnéra Martina Turzíka.

Zdroj: GWDA 2020 Winner

​Kláštorná Kalcia patrí pod krídla spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, súčasti Skupiny Kofola, ktorá patrí k najvýznamnejším výrobcom nealkoholických nápojov s 11 výrobnými závodmi na piatich európskych trhoch. Celkovo Skupina Kofola zamestnáva viac ako 2 100  ľudí.

Do produktového portfólia Kofola ČeskoSlovensko patrí Kofola, Rajec, Jupí, Vinea, Jupík, Semtex či ďalšie československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. V licencii vyrába a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.