Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.10.2020, 17:20

Netradičná cesta pomoci v novej kampani Kauflandu

Každoročnú kampaň na podporu Červeného kríža pripravilo THIS IS LOCCO.

Netradičná cesta pomoci v novej kampani Kauflandu
Zdroj: This is Locco

Kaufland v čase od 29.10. do 2.12.2020 prispeje 5 centov z nákupu každého výrobku z radu Z lásky k tradícii na nákup vozidiel terénnych sociálnych služieb Slovenského Červeného kríža. Upravené autá pomáhajú ľuďom dostať sa tam, kam potrebujú - do nemocnice, na úrady, ale aj na kultúrne podujatia či navštíviť blízkych. 

“Tento rok nám všetkým umožnil vyskúšať si sociálnu izoláciu. Viacerí z nás sa v okamihu stali odkázanými na pomoc druhých alebo sme sa, naopak, museli o iných starať my: nosili sme nákupy, nahrádzali nefungujúce taxislužby, kývali si cez zavreté okná a trávili hodiny telefonátmi. To všetko preto, aby sme zabránili samote a úplnej izolácii od spoločnosti. A zatiaľ čo u väčšiny mohla byť hrozba sociálnej izolácie iba dočasným strašiakom, na Slovensku žije množstvo ľudí, ktorých sprevádza roky. Kvôli ich zdravotnému stavu, veku, alebo aj miestu bydliska sa na mnohé bežne dostupné miesta dostanú len ťažko. Preto je cieľom našej kampane  nielen podpora terénnych sociálnych služieb Slovensko Červeného kríža, ale aj šírenie povedomia o sociálnej izolácii a hlavne jej odbúravanie,” vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Spot ku kampani z produkcie Hitchhiker film využíva vizuálnu hru, pomocou ktorej ukazuje, že vďaka výrobkom môžu ľudia cestovať. V hlavnej úlohe uvidíme výrazný element spojený s nákupmi – pohyblivý pás. Ten bol využitý aj v kľúčovom vizuále.

“Kreatívnou výzvou bolo predstaviť širokej verejnosti veľmi pekný projekt, vysvetliť ho a sekundárne odkomunikovať širokú škálu slovenských produktov vďaka ktorým zákazníci priamo pomáhajú. Hľadali sme preto jasnú a zrozumiteľnú ideu, ktorá vie rýchlo vysvetliť mechaniku projektu. A tú nám prinieslo práve spojenie pásu a cesty. Ako bonus ponúka prirodzený  priestor na prezentovanie produktov priamo v Kauflande. Túto ideu sme preniesli aj do vizuálu a finálne sme pripravili aj nečakanú auto-špeciálku, ” dodáva Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

V rámci kampane agentúra navrhla aj spoluprácu s GARAZ.TV a známym automobilovým novinárom a influencerom Rasťom Chválom. Toho sa táto téma zvlášť výrazne dotkla, keďže sa člen jeho tímu po nedávnej nehode nezaobíde bez pomoci invalidného vozíka.

Rasťo Chvála natočil ku kampani automobilový test so špeciálne upraveným autom Slovenského Červeného kríža, ktoré je využívané v rámci terénnych sociálnych služieb. V ňom tentoraz nevyzdvihol iba výbavu či parametre vozidla, ale najmä účel týchto vozidiel, ktorý aj sám otestoval pri prevoze svojho kolegu z nemocnice.

Nezvyčajný drive test prekvapil fanúšikov automobilov priamo na GARAZ.TV.

Vizitka kampane:

Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art director: Martin Jaňák
Account manager: Mária Prisenžňáková, Michal Ružica
Produkcia: Hitchhiker film
Réžia: Robo Ludrovsky

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.