Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.11.2020, 09:41

Český Lidl sa spája na Vianoce s Neckářom

Spevák prespieval pre reťazec pieseň Polnočná.

Český Lidl sa spája na Vianoce s Neckářom
Zdroj: Lidl

Je tu ďalšia kampaň, kde je ústredným motívom pieseň. Tentoraz ide o reťazec Lidl, ktorý sa v Česku spojil so známym českým spevákom Václavom Neckářom. Ten pre reťazec prespieval svoj vianočný hit Polnočná, ktorý kedysi vytvoril so skupinou Umakart.

V kampani účinkovalo 250 komparzistov, autori pre portál Mediaguru hovoria o veľkom vianočnom happeningu. Pieseň bola nahratá po desiatich rokoch, v úlohe dirigenta sa predstavil brat Václava Neckářa Jan Neckář. Natáčalo sa v Kryštofovom údolí v Libereckom kraji.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.