Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.12.2020, 16:35

Telekom predstavil 5G spojením umenia a technológií

S ideou prepojiť oblasti prišla PR agentúra casual.

Telekom predstavil 5G spojením umenia a technológií
Zdroj: Youtube

Slovak Telekom dnes oznámil verejnosti uvedenie novej 5G siete prostredníctvom streamovaného eventu na svojom YouTube kanáli, v ktorom prepojil technológie s umením.Video sa natáčalo na scéne bratislavského divadla L+S, kde na jednej scéne vystupujú baletní umelci či tanečníci spolu so zástupcami operátora. Okrem 22-minútového keynote pre médiá Telekom nasadí do onlinu a na sociálne siete aj dvojminútový, minútový a 30 sekundový zostrih.

„Od začiatku sme hľadali realizovateľný formát, ktorý by odlíšil štart našej 5G siete od predchádzajúcich tlačových konferencií vrátane 4G. Zároveň sme chceli sprístupniť uvedenie novej generácie širšiemu novinárskemu publiku. Stále sme vnímali, že máme pred sebou jednu cieľovú skupinu, ktorá bude chcieť pozerať predstavenie 5G ako technológie, ale iná, ktorá bežne na technologické akcie nechodí, by dala prednosť ľahšiemu formátu, skôr 5G predstaveniu v divadle. Naša PR agentúra casual prišla s výborným nápadom postaviť štart ako skĺbenie umenia a 5G zároveň. Tento koncept sa nám zapáčil, lebo na jednej strane sme vybočili z doterajších formátov a súčasne mohli podporiť umeleckú scénu, prenajať si divadlo, zohnať špičkových tanečníkov, vynikajúceho režiséra, celý produkčný štáb a dať im príležitosť v tomto náročnom období,“ hovorí Michal Korec, hovorca pre produkty a služby Slovak Telekom.

Operátor pri predstavení 5G siete zvolil odlišný prístup: namiesto antén a meraní rôznych parametrov uviedol technológiu cez uchopiteľné ukážky, cez ktoré načrtol vízie do budúcnosti či prínos pre spoločnosť a celú krajinu.

„Technológia je priamou súčasťou kultúry, a jej obsahová neuchopiteľnosť je akousi verziou moderného umenia 21 storočia. Keynote predstavuje technológiu, ktorá je vo svojom jadre rovnako ťažko vytvoriteľná ako divadelné hry starých majstrov. Preto sme zvolili divadelné dosky a jemný motív tanečného predstavenia, ktorý prináša esenciu umenia a vzdušnosti tak, ako aj 5G ktoré sme predstavili,“ hovorí Daniel Gajdoš, riaditeľ agentúry casual.

„Celé stáročia ľudskú spoločnosť fascinuje kultúra, hudba, tanec a divadlo. Umenie cítime a prijímame, aj keď ho sami nevieme vytvoriť.  A tak je to aj s technológiami. Sú tak komplexné a nepochopiteľné, no predsa nás spájajú s našim každodenným životom. Dnes robí technológia na Slovensku ďalší krok, ktorý sme pomyslene spravili na doskách ktoré znamenajú svet,“ vysvetľuje svoj pohľad na 5G predstavenie režisér Juraj Mráz. 

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Michal Korec, Pavel Ďurík, Ondro Mikuš, Jaromir Uher
Agentúra: casual  - Daniel Gajdoš, Peter Gálik, Lukáš Bednár
Réžia: Juraj Mráz
Hlavný kameraman: Oliver Záhlava
Produkcia: Storytellers
Zvuková produkcia: Ivan Ďurkech 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.