Orange
StoryEditor

Orange pomáha spraviť Lepší svet do Vianoc

15.12.2020, 11:55
Autor:
redred
Vianočnú kampaň plnú dobrých skutkov pripravila agentúra Zaraguza.

Každý z nás môže zlepšiť svet dobrými skutkami - to je filozofia, na ktorej Orange postavil svoju tohtoročnú vianočnú kampaň.

Nie každý si nájde tento rok pod stromčekom s láskou zabalené darčeky. Aby sa v týchto dňoch myslelo aj na tých, ktorí to šťastie nemajú a poukázalo na dôležitosť solidarity, Orange prichádza s konceptom Lepší svet do Vianoc a motivuje verejnosť na šírenie dobra počas najkrajších sviatkov v roku.

Prvou časťou social media kampane je Unboxing, ktorý má zmysel. Orange poslal influencerom box, ktorý bol úplne prázdny. Preto, aby ho mohli naplniť produktami pre ľudí v núdzi.

Tento rok bol pre mnohých veľmi náročný. Preto sme si tieto Vianoce dali za cieľ spraviť krajšie sviatky pre ľudí v núdzi a obdarovať ich prostredníctvom troch neziskových organizácií krabičkami plnými užitočných vecí. Ľudia môžu spolu s nami darovať trvanlivé a hygienické potreby, rúška, oblečenie či vitamíny. Tie v spolupráci s organizáciami Návrat, Centrum Slniečko a Človek v ohrození doručíme do správnych rúk. Pôvodne sme mali pre túto aktivitu vybraných iba niekoľko predajní Orange, no po veľkom záujme zo strany našich zákazníkov aj samotných zamestnancov sme sa rozhodli zapojiť predajne na celom Slovensku. Veľmi sa z toho tešíme a všetkým zo srdca ďakujeme”, hovorí Nina Horváthová, koordinátorka online komunikácie Orangeu.

Prázdne krabice, do ktorých môžu ľudia plniť potrebné veci, sú k dispozícii bezplatne vo vybraných predajniach Orange. Použiť možno aj ľubovoľnú krabicu z domu, naplniť ju a zaniesť do najbližšej predajne, odkiaľ ich Orange rozpošle tým, ktorí to najviac potrebujú.

Kampaň z dielne Zaraguza podporili na sociálnych sieťach aj slovenskí influenceri, ako Veronika Cifrová-Ostrihoňová, Maroš Molnár, Babsy Heribanová, Michal Sabo, Miriam Kalisová, Andrea Zahurancová či Lucia Sládečková.

Social media kampaň je podporená aj PR kampaňou prevažne prostredníctvom online médií. K dobrým skutkom influencerov sa pridalo aj niekoľko redakcií, ktoré sa tiež rozhodli prispieť k lepšiemu svetu do Vianoc rovnakou formou – naplnením prázdnych krabíc, ktoré darujú ľuďom v núdzi.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Lepší svet do Vianoc - Unboxing, ktorý má zmysel
Klient: Orange - Nina Horváthová, Alexandra Piskunová, Tomáš Palovský
Reklamná agentúra: Zaraguza
Creative teamleader: Martin Ondrušek
Account manager: Michal Václavik
Art director: Michal Mazan, Jozef Ludrovan
Social Media Ideamaker: Kornélia Pazderková
Social media: Alexandra Remo, Sabina Lukáčová
Copywriter: Eva Matejíčková
Strategist: Miroslav Ondovčík
Termín nasadenia: 16.11.2020 - 23.12.2020

01 - Modified: 2020-10-23 11:59:44 - Feat.: 0 - Title: Orange prichádza s Vianocami. Svet chce urobiť lepším 02 - Modified: 2020-11-06 20:14:03 - Feat.: 0 - Title: Orange a Wiktor Leo Burnett. Pozrite si tie najlepšie reklamy z dielne "Wiktorovcov" pre oranžového operátora 03 - Modified: 2020-11-09 12:52:45 - Feat.: 0 - Title: Elite / Monday Lovers. Spoznajte novú kreatívnu agentúru operátora Orange
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 03 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:37