Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.01.2021, 11:10

McDonald´s promuje McDrive. Hlavnými postavami sú mladí zaľúbenci

Kreatívu zastrešila španielska TBWA.

McDonald´s promuje McDrive. Hlavnými postavami sú mladí zaľúbenci
Zdroj: Youtube

Spoločnosť McDonald's v situácii, ktorá je vo väčšine krajín viac či menej podobná našej, propaguje službu vyzdvihnutia objednávky jedla autom. Príbeh dvoch mladých ľudí je ukážkou, že malý kontakt zaľúbenia je možný aj v čase pandémie.

Dôkazom je viac ako dvojminútová reklama, v ktorej chlapec s menom Sebas flirtuje s Aliciou, ktorá pracuje v McDonald's. Sebas si myslí, že iba jemu protekčne dáva hranolky navyše a aby s ňou mohol zostať v kontakte, objednáva si jedlo značky často.

Postupom času sa Sebas odhodlá pozvať slečnu na rande, avšak všimne si, že hranolky grátis nie sú iba jeho vymoženosťou, ale dostane ich každý zákazník k objednávke. Napriek tomu reklama končí dojmom, že príbeh páru bude mať happy end.

Milé pandemické stretnutie vymyslela španielska agentúra TBWA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.