Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.02.2021, 22:29

Volkswagen Finančné služby Slovensko menia logo

Ide o najvýraznejšiu zmenu spoločnosti od príchodu na slovenský trh.

Volkswagen Finančné služby Slovensko menia logo
Zdroj: Volkswagen Finančné služby Slovensko

Okrem loga, mení spoločnosť Volkswagen Finančné služby aj claim na "Key to mobility".  Nový claim má vyjadriť hlavné atribúty značky, ktorými sú pomáhať zákazníkom v mobilite, vďaka čomu sa dostanú ľahšie za prácou či zážitkami.

Zmena loga a celkovej komunikačnej stratégie je pre spoločnosť Volkswagen Finančné služby Slovensko kľúčová. Z toho dôvodu prechádzala zmenami postupne a vo viacerých fázach. Jedna z najviditeľnejších zmien sa týka webu.  Spoločnosť používala doteraz dva rozdielne farebné brandy – „gray label“ pre internú komunikáciu a neskôr aj „blue label“ pre externú a korporátnu komunikáciu vrátane označenia budov, brandingu eventov či web stránky.

Modernejšie farby a nový claim
V novom logu spoločnosti zostáva názov firmy, no zmenila sa farebnosť. Názov spoločnosti je na modrom gradientnom podklade, ktorý je jednotný pre celú skupinu, čo by malo prispieť k zvýšeniu povedomia o značke.

„Nové logo VWFS pôsobí na jednej strane modernejšie a sviežejšie, na strane druhej sa ním snažíme komunikovať svoj obchodný zámer, ktorým je pomáhať ľuďom v mobilite, vďaka ktorej sa môžu dostať za svojimi najbližšími, užívať si relax či vysnívané dovolenky s priateľmi,“ hovorí Linda Lipková, špecialistka pre komunikáciu s trhom spoločnosti VWFS. „Predchádzajúce logo bolo nadčasové, no pre celkové smerovanie spoločnosti VWFS AG a najmä e-mobilitu sa žiadala zmena,“ dodáva na záver Linda Lipková. 

Takto vyzeralo staré logo:

Zdroj: Volkswagen Finančné služby Slovensko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.