Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.02.2021, 14:39

Za prvý týždeň sa sčítalo už 40 percent Bratislavčanov. Agitačná kampaň pokračuje, objavujú sa v nej starostovia

Kampaň špeciálne oslovuje mladých, má aj svoj vlastný merch.

Za prvý týždeň sa sčítalo už 40 percent Bratislavčanov. Agitačná kampaň pokračuje, objavujú sa v nej starostovia
Zdroj: archív

V druhej fáze kampane Bratislava sa ráta od agentúry Róberta Slováka a jeho priateľov sa objavili okrem bežných obyvateľov Bratislavy aj starostovia a starostky jednotlivých mestských častí.

Milana Lasicu, tvár kampane Bratislava sa ráta v outdorovej komunikácii doplnili portréty reprezentantov obyvateľov Bratislavy. Motívy agentúra vyberala podľa tém, ktorým sa chce vedenie hlavného mesta Slovenska venovať, a ktoré vďaka informáciám zo sčítania a následnému potenciálnemu navýšeniu peňazí pre Bratislavu môžu zlepšiť.

Na citylightoch a ďalších plochách v Bratislave sa preto objavila bikerka, zdravotne znevýhodnený aktivista, seniorka so psíkom či mladá kapela. Zámerom Magistrátu hlavného mesta bolo intenzívne zapojiť aj jednotlivé mestské časti. “Rozhodli sme sa preto nafotiť starostov a starostky rovnakým štýlom, ako sú odfotení účinkujúci v celomestskej kampani - osvetlení mobilom v ruke,” hovorí Róbert Slovák, kreatívny riaditeľ kampane Bratislava sa ráta. Starostovia a starostky dostali celý balík materiálov - vizuálov pre sociálne a lokálne médiá s upravenými headlinami s názvami mestských častí.

Mesto na Dunaji so žalúdkom na vode a s vlastnou mikinou
Vlastný priestor v rámci kampane získala mladšia cieľová skupina. Vo videu, ktoré pripomína skôr videoklip ako reklamu sa Bratislava prezentuje ako “Chladná krásavica s rozmazanými šminkami, nežná ako čísburger po prehýrenej noci križovatka kultúr, čo sa bojí cudzieho - malé veľkomesto, veľké malomesto čo má vždy nadhľad, prehľad a pohľad zhora.” či ako “Pártyslava, kde sa každý s každým pozná, a nikto nestará do nikoho, hrdzavá brána na západ, matka, ktorú nikto nepochváli, ale keď je ďaleko, všetkým nám strašne chýba.” Protagonisti videa sú odetí v mikinách, ktoré sú súčasťou merchu kampane. Mikina s logom Bratislava sa ráta je zároveň výhrou v súťaži na facebookovom profile magistrátu.

Video si môžete pozrieť tu.

Po prvých siedmych dňoch kampane sa sčítalo už 40 percent Bratislavčaniek a Bratislavčanov a hlavné mesto je tak na prvom mieste spomedzi všetkých miest na Slovensku. Kampaň však ešte nekončí - o pár týždňov sa prehupne do poslednej fázy.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.