StoryEditor

Rastislav Kaňuch z Unimedie: Ak to preženiem, stávajú sa z nás dátové centrá

24.03.2021, 21:18
Bývalý šéf Unimedie pre Stratégie hovorí aj o najväčších ohrozeniach, či príležitostiach pre mediálne agentúry.

Do nového roka vstúpila Unimedia s novinkou. Z postu CEO odišiel Rastislav Kaňuch, ktorý v agentúre pôsobil viac ako dvadsať rokov. To, aké budú ďalšie kroky Rastislava Kaňucha sme sa spýtali na úvod rozhovoru. A rozprávali sme sa aj o tom, kde Rastislav Kaňuch vidí najväčšie ohrozenia a príležitosti mediálok.

Novým šéfom Unimedie sa stal Peter Seyfert. Prečo ste si vybrali do vedenia mediálnej agentúry práve Petra?
Myslím si, že to vysvetlenie je úplne jednoduché.

Peter spĺňal tak moju, ako aj predstavu majiteľov o novom šéfovi našej agentúry. Peter je analytický, rozvážny typ, navyše sa v brandži pohybuje dlho, ľudia ho poznajú. Je skvelým nástupcom na pozíciu lídra v agentúre Unimedia.

Čo ste povedali Petrovi, že bude jeho prioritou? Kam sa má uberať vývoj Unimedie pod jeho vedením?
Odpoviem trochu inak. Ja som sa rozhodol, že odídem z vedenia agentúry preto, aby som si uvoľnil ruky a venoval sa dlhodobému smerovaniu agentúry, ako aj rozvoju ďalších subjektov, ktoré patria do Soria Communication Group. Keďže som bol dennodenne v exekutíve, nevedel som si vytvoriť priestor, aby som sa vedel pozrieť na ďalší vývoj agentúry nezaťažený dennodennými povinnosťami. Peter Seyfert jednak preberá všetky moje doterajšie povinnosti a zároveň budeme spoločne riešiť rozvoj agentúry. Samozrejme, že obaja máme nejaké predstavy, ale to, čo chceme, je, aby Unimedia napriek tomu, že je lokálnym hráčom, aj v ďalších rokoch bola relevantným hráčom na tomto trhu. Aby sme nielen nasledovali trendy, ale aby sme ich naďalej aj prinášali.

Unimedia je viac ako dvadsať rokov jednotkou na našom trhu. Ako sa dá udržať taký dlhý čas medzi najúspešnejšími? Ako agentúra, ktorá síce spolupracuje so zahraničnou agentúrou, ale u nás má v dobrom význame nálepku „lokálna“. V čom je ten najväčší kumšt?
Nech sa na to akokoľvek pozerám, pre mňa osobne sú to ľudia. V Unimedii sme vedeli k sebe pritiahnuť ľudí, ktorí boli schopní prácu vykonávať nielenže dobre pre spokojnosť klientov, ale aby dosahovali ich požadované ciele. Odjakživa sme sa snažili byť partnermi pre svojich klientov. Tomu vlastne zodpovedá aj náš seniorský tím. To je určite jeden z faktorov. A potom je to aj to, že sme si na začiatku vedeli vytvoriť pozíciu, ktorú sme boli schopní počas celého obdobia „ubrániť“. A je to aj o tom, že napriek tomu, že sme lokálna agentúra, spolupracujeme s medzinárodnou sieťou Havas. Využívame ich nástroje, vďaka čomu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:51