Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.03.2021, 22:18

Rastislav Kaňuch z Unimedie: Ak to preženiem, stávajú sa z nás dátové centrá

V rozhovore sa dozviete:
- Čo bude robiť Rastislav Kaňuch po odchode z pozície šéfa Unimedie
- Prečo si vybrali do vedenia agentúry Petra Seyferta
- Ako hodnotí spätne spoluprácu s Orangeom
- Ako strata značky Orange ovplyvní agentúru
- Ktoré služby sú dnes pridanou hodnotou pre zadávateľov
- Aké sú predikcie vývoja trhu

Rastislav Kaňuch z Unimedie: Ak to preženiem, stávajú sa z nás dátové centrá
Zdroj: archív

Do nového roka vstúpila Unimedia s novinkou. Z postu CEO odišiel Rastislav Kaňuch, ktorý v agentúre pôsobil viac ako dvadsať rokov. To, aké budú ďalšie kroky Rastislava Kaňucha sme sa spýtali na úvod rozhovoru. A rozprávali sme sa aj o tom, kde Rastislav Kaňuch vidí najväčšie ohrozenia a príležitosti mediálok.

Novým šéfom Unimedie sa stal Peter Seyfert. Prečo ste si vybrali do vedenia mediálnej agentúry práve Petra?
Myslím si, že to vysvetlenie je úplne jednoduché.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 97% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.