StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Február nekompromisne ovládla Bejby Blue

30.03.2021, 10:30
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala agentúra THIS IS LOCCO.

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. ​Najúspešnejšou agentúrou februárového Hodnotenia sa stala agentúra THIS IS LOCCO s rekordným počtom získaných bodov. 

Backstage z Hodnotenia februárových prác priblížili Roman Hríbik a Peter Baslík, ktorého vyjadrenie je uverejnené v printovej verzii Stratégií. 

Kategória: Film- televízna reklama

V Kauflande je za hviezdu každý

Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť úvodný televízny spot, ktorým predstavia myšlienku kampane „S Kaufland Card je za hviezdu každý“ a samotnú tvár kampane Michala Hudáka. Riešením je úsmevná situácia, v ktorej sa Hudák mylne domnieva, že má výhody, lebo je celebrita, kým v skutočnosti ide o zľavu na Kaufland Card.

Klient: Kaufland Slove...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-01-20 13:35:41 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Kategóriu televíznych spotov ovládol Telekom 02 - Modified: 2021-02-25 08:18:15 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca je Let's play pre Slovnaft
01 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 02 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft 05 - Modified: 2021-11-23 06:44:48 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Počtom prihlášok to bol silný mesiac
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 22:30