Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.05.2021, 08:42

Novým hrdinom značky Zlatý Bažant je... bažant

Kampaň pre slovenský, ale aj český trh vytvorila agentúra MADE BY VACULIK.

Novým hrdinom značky Zlatý Bažant je... bažant
Zdroj: archív

Zlatý Bažant od Heinekenu prichádza s novou kampaňou. Vôbec po prvýkrát obsadzuje značka do spotu nového hrdinu -  bažanta. Agentúra MADE BY VACULIK dostala za úlohu vytvoriť reklamu pre Slovensko, aj Česko zároveň. "Hľadali sme koncept, ktorý bude inšpirovať mileniálov oboch krajín, ale zároveň dokáže zachovať aj radosť slovenských existujúcich pivárov," hovorí o zadaní pre agentúru Radka Stratená, senior brand manažérka značky Zlatý Bažant.

Spot reflektuje príbeh bažanta, ktorý má svoj sen – túži sa naučiť lietať. Je to preňho ťažké, no aj napriek všetkým prekážkam sa nevzdá, pretože na všetky pochybnosti a otázky existuje jednoduchá odpoveď: Prečo nie!. "Náš bažant nie je len taký obyčajný bažant, ale je to bažant, ktorý má ľudské ruky, ktoré celému konceptu dodávajú ten správny vtip a nadhľad, ktorý má značka Zlatý Bažant v sebe oddávna," opisuje výber kreatívy Radka Stratená.

​Nový koncept vznikal nielen s dôrazom, aby bol plne funkčný v dvoch krajinách, ale v Česku navyše s prihliadnutím na skutočnosť, že znalosť značky Zlatý bažant u západných susedov nie je silná, ako je tomu u nás. "Značka Zlatý Bažant prešla navyše významnou zmenou pozicioningu, ktorý musel byť v riešení relevantne zohľadnený," hovorí Stratená. Spoločnosť preto hľadala koncept, ktorý osloví mileniálov oboch krajín, a zároveň sa pripomenie existujúcim pivárom. "Rolou značky Zlatý Bažant je povzbudzovať spotrebiteľov k tomu, aby dôverovali svojim rozhodnutiam a zmenili svoj postoj z “Čo ak, čo ak to nevyjde?” na postoj “Prečo nie!”. Veríme, že sa nám to vďaka novej stratégii a kampani podarilo," konštatuje brand manažérka Zlatý Bažant.

Reklama s novým bažantom je v médiách nasadená od 1. mája. Neskôr bude súčasťou aj digitálnych médií a vybraných prémiových outdoorových plôch. Uvidíme ju v máji a v júni.

Vizitka kampane:
Klient:
Heineken SK/CZ:Radoslava Stratená, Peter Tureček, Agniezska Gorecki, Alice Divišová
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter Ižo
Copywriter: Matěj Masařík, Vít Bártek, Marek Konečný
Art Director: Miloslav Daněk, Václav Matoušek
Online Copywriter: Mário Lapoš
Online Graphic Designer: Martin Spusta
Executive Director: Christina Kudrevová
Account Director: Ada Šimšíková
Strategy Director: Adam Horecký
Digital Strategy: Marek Krištof
Account Manager: Michaela Prchalová, Romana Otočková
Produkcia: STINK FILMS
Producent: Veronika Jelšíková, Andrea Chadimová
Režisér: Nieto
Kamera: Jakub Dvorský
Hudba: Stellar Sound

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.