Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
05.07.2021, 09:31

Reklama na sociálnych sieťach môže byť efektívnejšia

Ak na tvorbu kreatívy využijete nástroj, ktorý pracuje priamo s obsahom na sociálnych sieťach.

Reklama na sociálnych sieťach môže byť efektívnejšia
Zdroj: Pixabay

Reklama na sociálnych sieťach - social display ads sa stala v poslednom období populárnou, najmä preto, že pre zadávateľov je to ďalšia príležitosť zasiahnuť svoje publikum, ktoré sa na sociálnych sieťach nachádza. A podľa mnohých odborníkov výhoda tohto formátu tkvie najmä v jeho efektivite - keďže pracuje priamo s obsahom tvoreným pre sociálne siete.

Jedným z nástrojov social display, ktorý umožní distribuovať reklamné vizuály používateľom sociálnych sietí, je nástroj Spaceback. Tento nástroj umožňuje distribuovať automatizované príspevky zo sociálnych sietí do programatickych riešení, Google Ads alebo na weby lokálnych publisherov. Deje sa to prostredníctvom akéhokoľvek programatického riešenia. Všetky metriky sa dajú nezávislé zmerať cez štandardné meracie nástroje ako Gemius, MOAT a podobne. 

Okrem spomínanej efektivity Spaceback prináša výhodu v tom, že ušetrí rozpočet na kreatívu, pretože na reklamu používa svoj obsah zo sociálnych sietí.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.