Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.07.2021, 09:56

Ako sa svetové značky pripravili na olympiádu do Tokia

Prinášame dávku športových kreatívnych reklám.

Ako sa svetové značky pripravili na olympiádu do Tokia
Zdroj: Medzinárodný olympijský výbor

O rok neskôr, ale predsa. Olympiáda v Tokiu prichádza s ročným oneskorením a stále s výraznými bezpečnostnými opatreniami. Tým najvýraznejším je asi fakt, že sa zatiaľ deje bez prítomnosti divákov. Minulý týždeň síce Toyota oznámila, že stiahne svoju televíznu reklamu, ale to neznamená, že tak urobili všetky značky. Naopak, aj pre túto olympiádu pripravili pár výnimočných kampaní. Vybrali sme najzaujímavejšie.

Čo videla Agnes
Začnime rovno reklamou Medzinárodného olympijského výboru. Ten počas olympiády v Tokiu zmenil motto hier. K trom slovám, ktoré symbolizujú šport: "rýchlejšie, vyššie, silnejšie" pridal cez pomlčku - "spolu". Čím po udalostiach pandémie pripomenul dôležitosť ľudskej solidarity.
Nové motto preto znie
: „Rýchlejšie, vyššie, silnejšie - spolu“.
 Túto zmenu MOV podporil aj video "What Agnes saw",

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.