StoryEditor

Nerieš - je nový odkaz Kofola kampane

23.05.2014, 16:53
Kofola načas upustila od tradičných kofola-príbehov. Život chce uľahčiť najmä mladým.

Kofola načas upustila od tradičných kofola-príbehov. Život chce uľahčiť najmä mladým.

Pod heslom „Kofola 0,5l. Polliter neriešenia" mieri na verejnosť komunikačná kampaň na novú Kofolu v pollitrovom balení PET. Jej koncept je pritom úplne odlišný od všetkých predchádzajúcich kampaní.

Kampaň predstavuje pollitrovky v novej fľaške, ktorá pochádza z umeleckej dielne českého dizajnéra Ronyho Plesa. Kofola v kampani pristúpila k odvážnejšiemu konceptu a nechala sa inšpirovať internetovým fenoménom GIFových slučiek, ktoré sa majú stať poznávacím znamením kampane. Princíp GIFu využíva krátke repetitívné spoty, ktoré budú v televízii viditeľné až v desiatich variantoch. Zámerne sú natočené tak, aby v reklamnom bloku vytrhávali z diváckej letargie.

"Rozprávať klasické Kofolie príbehy je veľmi lákavé, ale v prípade novej pollitrovej Kofoly sme sa rozhodli vybočiť z tradičného komunikačného konceptu. Osviežujúci okamih je emócia, ktorú sme s pollitrovou Kofolou spojili už od prvého brífu. Ide o malú každodennú radosť, chvíľku, behom ktorej človek vypne, usmeje sa, osvieži telo aj myseľ. Toto je jednoduché a vlastne jediné jeho poslanie," hovoria Egle Wehle a Karel Hrbek z Kofoly.

Každé médium pritom ponúkne inú, originálnu podobu tohto osviežujúceho okamihu. V prípade CLV inzercie pôjde o lentikulárnu technológiu (vďaka ktorej sa CLV hýbu), v prípade digitálov napríklad o mobilnú aplikáciu pre tvorbu GIFov atď. Takto integrovaná kampaň pritom využije väčšinu tradičných médií.

"Našou snahou bolo, aby kampaň bola čo najpestrejšia. Aby sme neustále prekvapovali, a tým príjemne osviežovali v mene pollitrového neriešenia od Kofoly," dodávajú zástupcovia Kofoly.

K netradičnému poňatiu komunikácie Kofola pristúpila vzhľadom k potrebe zaujať predovšetkým mladšiu skupinu spotrebiteľov. Spolu s agentúrou TRIAD Advertising pritom vychádzala z toho, že mladí ľudia sú preťažení požiadavkami svojho okolia - či už ide o školské povinnosti, nároky rodičov alebo napríklad aj módne trendy. Kampaň je preto skúpa na marketingové posolstvá. Jediné, čo hovorí, je "NERIEŠ."

"Pretože mladí ľudia sú dnes pod veľkým tlakom, rozhodli sme sa ich odľahčiť a pripomenúť, že nie všetko sa je také horúce, ako sa varí. Že niektoré starosti môžu na chvíľu odložiť a zase byť radi na svete," dodáva kreatívny riaditeľ TRIADu Jaro Zacko.

Kampaň štartuje 26. 5. a koncom júna ju vystrieda ďalšia, tento raz letná kampaň, ktorej základom bude už tradičný 60sekundový letný príbeh o láske.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:00