Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.07.2016, 13:02

Akí sú poslucháči najpočúvanejších rádií na Slovensku? (prieskum)

Prečítajte si, čo o sebe tvrdia poslucháči Rádia Expres, Rádia Slovensko, Fun rádia a Rádia Jemné.

Akí sú poslucháči najpočúvanejších rádií na Slovensku? (prieskum)
Zdroj: archív Stratégie

Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je Rádio Expres. Podľa štúdie Ako nakupujeme od spoločnosti MB Brand Management denne počúva Rádio Expres 26 % obyvateľov Slovenska a 23 % respondentov toto rádio nepočúva vôbec.

Na druhej priečke je Rádio Slovensko, ktoré denne počúva 19,6 % ľudí. Rádio Slovensko má však najväčší podiel tých, čo ho nepočúvajú vôbec (42 %).

Fun rádio je tretie v poradí s 15 % denných poslucháčov. Tých, ktorí si frekvenciu tohto rádia nenaladia, je 38 %.

Štvrtým najsilnejším rádiom je Rádio Jemné s 11 % denných poslucháčov. 39 % respondentov rádio nepočúva vôbec.

Typickí poslucháči najpočúvanejších rádií:

Rádio Expres

Zdroj: archív Stratégie
Aj keď je typickým poslucháčom tohto rádia muž vo veku 55-69 rokov z Prešovského kraja, treba práve pri tomto rádiu povedať, že je ako jediné rádio špecifické tým, že približne rovnomerne oslovuje všetky cieľové skupiny poslucháčov.

Rádio Slovensko

Toto rádio je jednoznačne doménou mužov. Denne ho počúva až 60 % mužov. Nasledované je z tohto pohľadu Fun rádiom s 59 %-ami mužov. Typickým poslucháčom je teda muž vo veku 55-69 rokov z Košického kraja.

Fun rádio

Ako sme už spomenuli, typický poslucháč je teda muž, v prípade tohto rádia vo veku 25-34 rokov z Bratislavského kraja.

Rádio Jemné

Zdroj: archív Stratégie
V prípade tohto rádia je typický poslucháč žena (57 %) vo veku 25-34 rokov z Košického kraja.

Viac o poslucháčoch najpočúvanejších rádií a ich spotrebiteľských preferenciách sa dočítate v júnových Stratégiách.

O prieskume:

Štúdiu Ako nakupujeme uskutočnila spoločnosť MB Brand Management na vzorke 1 460 respondentov vo veku od 18 do 69 rokov. Prieskum bol realizovaný prostredníctvom internetového dopytovania, doplnený osobnými rozhovormi, ktorými boli dopytovaní ľudia, ktorí sú ťažšie dostupní prostredníctvom internetu. Vzorka je reprezentatívna z hľadiska pohlavia, veku, kraja, veľkosti sídla a vzdelania. Všetky uvedené kvóty sú vzájomne previazané.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.