youtube.com
StoryEditor

Najefektívnejšia európska kampaň pripomína kampaň Swedish number z Cannes

23.10.2016, 19:59
Autor:
ebeb
Známe sú najfektívnejšie reklamné kampane z Európy, pozrite si výber tých najlepších.

Európske ceny za najefektívnejšie reklamy sú rozdané a my vám prinášame prehľad najvyšších víťazov zo súťaže Euro Effie. Pre Slovensko bol tento ročník mimoriadne úspešný. Odniesli sme si zlato za kampaň Fofola. Ide tak historicky o druhé ocenenie zo súťaže pre slovenskú reklamu. 

Grand prix

Ask Guðmundur: World's First Human Search Engine

Ocenenie Grand Prix získal Promote Iceland s kampaňou Ask Guðmundur: World's First Human Search Engine. Kampaň ponúka alternatívu k vyhľadávaniu informácií cez Google. Vytvorili projekt, v ktorom vystupovali zástupcovia jednotlivých islandských regiónov ako „ľudské vyhľadávače“ a odpovedali na otázky, ktoré sa ich pýtali ľudia z celého sveta prostredníctvom sociálnych sietí. Takýmto spôsobom mohli turisti zažiť povestnú islandskú pohostinnosť a prívetivosť obyvateľov. “Ľudské vyhľadávače“ poskytli odpovede na otázky a urobili to s ľudským prístupom, aký sa Googlu ešte dlho nepodarí. 

Kampaň má veľmi podobný myšlienkový základ s kampaňou Swedish number. V nej vytvorili jedno centrálne telefóne číslo, z ktorého sa vám ozval reálny Švéd a odpovedal na hocijakú otázku o krajine. Podobne ako kampaň World's First Human Search Engine, aj táto malo vzbudiť záujem o krajinu. 

Kategória: Media Innovation

Gold

#whereveryouare

Tvárou kampane pre online obchod s módnym oblečením Zalando sa stala modelka Cara Delevingne. Hashtag #whereveryouare upozorňuje zákazníkov na to, že teraz Zalando dodá tie najpopulárnejšie značky (napríklad Topshop) aj do tých najmenších a najzapadnutejších dedín v rôznych európskych krajinách.

Volvo Life Paint

Túto kampaň mala za úlohu zvýšiť bezpečnosť cyklistov v Londýne. Video predstavuje Life Paint – farbu, ktorá je neviditeľná počas dňa, ale výborne odráža svetlá reflektorov v noci. Povrchy nastriekané touto farbou potom jasne svietia, čo by prispelo k väčšej bezpečnosti cyklistov.

Kategória: Services

Gold

Love Your Imperfections 1

„Ak vy neznášate vaše nedokonalosti, niekto iný ich bude mať rád,“ hovorí v kampani online zoznamka Match. Rozprávač sa zameriava na nedokonalosti, ktoré by ľuďom mohli brániť v nájdení životného partnera – či už je to nosenie ponožiek v posteli, neporiadok, falošné spievanie v sprche alebo nadváha. V závere videa vidíme, že každý človek si nakoniec našiel svoju polovičku, ktorá milovala práve jeho zlozvyky.

Kategória: Small Budget

Gold

Kofola

Asi všetkým je známy šušľajúci pes Ftefan alebo klávesnica, ktorá sama prepisuje text do fofolčiny. Práve tieto nápady priniesli agentúre Zaraguza prestížne zlato.

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-12-02 11:56:56 - Feat.: - Title: Úspešná Euro EFFIE pre slovenskú reklamu. Ocenenia si odnášajú tri práce 04 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 05 - Modified: 2021-10-22 10:38:52 - Feat.: - Title: Na EuroEffie medzi finalistov postúpili štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 08:36